Witam, Staram się ogarnąć blendera i stawiam swoje pierwsze kroki oswajając się z interface'm i nieco innym podejściem niż w maxie...nie chcąc zakładać nowego wątku zadam także pytanie odnośnie bevel...ustawiłem jednostki na cm ->stworzyłem cube o wymiarach 60x2x85-> w maxie korzystam z opcji chamfer, w blenderze jestem skazany na bevel, który daje mi taki efekt
https://zapodaj.net/94c913bedde0e.jpg.html
Widziałem, że należy stosować resety transformacji, ale wydaje się to logiczne przy skalowaniu, rotacji...a nie przy wprowadzaniu wymiaru do primitive obiect, reset skali powoduje powrót obiektu do formy sześcianu od którego zaczynałem - żadne więc to rozwiązanie.
Strasznie mnie drażni moja niewiedza, ale swoją drogą skoro napotykam problem na tym etapie to czy jest sens iść dalej:)ehhh....jest.
Proszę o podpowiedź, dzięki.pozdrawiam.