Jump to content

3DArchViz

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About 3DArchViz

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. 3dArchViz tworzy gry, aplikacje biznesowe w technologii VR i AR i nie tylko Co oferujemy: • stabilne, stałe zatrudnienie • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności • pracę w zespole wariatów i pasjonatów • luźną atmosferę, dużą elastyczność firmy w stosunku do potrzeb zespołu • pracę przy przeróżnych projektach, grach/ aplikacjach/ interaktywnych prezentacjach "doświadczeniach" Wymagania: • bardzo dobra znajomość modelowania low i mid poly • umiejętność wykonywania pojedynczych elementów 3D jak i całych interiorów/ eksteriorów • umiejętność rozkładania UV map • umiejętność tworzenia tekstur z dodatkowymi mapami (bump, displace, etc) Mile Widziane: • Znajomość Unreal Engine 4 • umiejętność tworzenia materiałów PBR w pakiecie Substance lub Quixel, • znajomość tworzenia assetów na potrzeby gier, ich optymalizacji i eksportu (preferowane silniki - unreal 4,) CV/ linki/ portfolio prosimy przesłać na adres: [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  2. Poszukujemy utalentowanych grafików którzy wesprą nas w produkcji gier i aplikacji biznesowych, realizowanych najczęściej w silnikach Unity oraz Unreal. Co oferujemy: stabilne, stałe zatrudnienie wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności pracę w zespole wariatów i pasjonatów luźną atmosferę, dużą elastyczność firmy w stosunku do potrzeb zespołu pracę przy przeróżnych projektach, grach/ aplikacjach/ interaktywnych prezentacjach "doświadczeniach" Wymagania: bardzo dobra znajomość modelowania low i mid poly umiejętność wykonywania pojedynczych elementów 3D jak i całych interiorów/ eksteriorów umiejętność rozkładania UV map umiejętność tworzenia tekstur z dodatkowymi mapami (bump, displace, etc) Mile Widziane: Znajomość Unreal Engine 4 umiejętność tworzenia materiałów PBR w pakiecie Substance lub Quixel, znajomość tworzenia assetów na potrzeby gier, ich optymalizacji i eksportu (preferowane silniki - unreal 4, unity) CV/ linki/ portfolio prosimy przesłać na adres: [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy