Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nortalf

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wielkie dzięki. Zwiększenie ilości pikseli dla Texture Maps dało świetny efekt. Dzięki.
  2. Hej. Od kilku lat nie robiłem nic w Maxie i chyba zapomniałem takie podstawy. Kiedy próbuję dodać obraz referencyjny do sceny jest on w tragicznej rozdzielczości, mimo że jpg ma bardzo dobrą rozdzielczość. Po lewej to co widzę w Maxie po prawej jpg
  3. Dzięki. Substance Painter to coś co na pewno za jakiś czas będę chciał sobie sprawić, ale jeszcze nie teraz.
  4. Witam W programie 3DS Max stworzyłem postać rzymskiego żołnierza, zrobiłem UV unwrapping najlepiej jak umiałem. Tylko tutaj kończą się moje dotychczasowe doświadczenia i wiedza. Co dalej? Kiedy jestem w Oknie Edit UVWs mogę zapisać to do pliku z rozszerzeniem UVW. Tylko, że nie wiem co dalej zrobić z tym plikiem. Nie otworzę go w photoshopie, nawet pomimmo, że Photoshop ma opcje otwierania obiektów 3D. Zrobiłem UV unwrapping, co się robi dalej?
  5. Mam parę pytań i potrzebuję kilka wskazówek w temacie tworzenia postaci do gier komputerowych. Mam czas praktycznie codziennie do 19 marca włącznie, we wszystkich godzinach. Proszę o kontakt na PW lub mail: [email protected]
  6. Cześć. Zrobiłem w 3DS Maxie postać. Następnie chciałem dodać do niej jakąś zbroję. Weźmy za przykład cylinder. Łączę go z kością Spin02 za pomocą Link Constraint, tak samo jak łączyłem kości z kośćmi i kości z postacią. Niestety efekt jest taki Cylinder jest pod stopami mojej postaci. Co jest nie tak?
  7. Pomyślałem, ze to może mieć coś wspólnego z pivot pointem postaci. https://drive.google.com/open?id=17xSjKlPTCyNMAAPITFd45rS4FTmjdXiU Kiedy próbuję go dostosować, po wejściu w zakładkę z modyfikatorami, kości przesuwają się za nim.
  8. Hej Nie mogę użyć opcji mirror na wagach kości w moim modelu. Z tego co wiem powinny być dwie strony zielona i niebieska. u mnie wygląda to tak: https://drive.google.com/open?id=17OPu0oVv2twK82P40puY6hErYah6lRcc Kiedy zmienie Display Projection na Positive albo Negativewidać tu jakieś dziwne przesunięcie. https://drive.google.com/open?id=13sz40g24DF492C4KdRlkxBpEF9RlbsP_ https://drive.google.com/open?id=1GYaoblQgK9y6vkHNFI-i34okW0eLWhWX
  9. Cześć Pierwszy raz zajmuje się rigowaniem, stąd masa moich banalnych pytań. Niektóre kości szkieletu mogę obracać inne nie. https://drive.google.com/open?id=1i1bEmdHTfyZ9cwbO5Kg00hRG_VGPr1Df Muszę tutaj dodać, że akurat te kości które się nie ruszają są dwukrotnie sklonowane zgodnie z tutorialem z Autodesk 3ds Max Learning Channel. Dlaczego nie mogę ich obracać?
  10. Ok już działa. Dopiero zrozumiałem dokładnie o co chodzi. Wyjaśnione jest super, Wielkie dzięki.
  11. Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu. https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje? Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi. https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn
  12. Witam. Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie. Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model. Co tu się dzieje? Link do filmiku https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH
  13. Witam. Klikając w zakładkę Freeform a także zakładkę selection, nie wyświetlają mi się żadne ich elementy. tutaj zakładka Modeling [ATTACH=CONFIG]105363[/ATTACH] tutaj zakładka Freeform [ATTACH=CONFIG]105364[/ATTACH] Dlaczego tak jest? jak się dostać do jej zawartości?
  14. Nortalf odpowiedział Nortalf → na temat → Modeling
    Nagranie prezentujące problem:
  15. Nortalf odpowiedział Nortalf → na temat → Modeling
    Zauważyłem, że po wykonaniu operacji bryła w kształcie okna jest ścięta w miejscu gdzie była ściana.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.