People Can Fly i Epic Games poszukują
Animatora 3D
Forma zatrudnienia: stała praca, w siedzibie firmy w Warszawie
Wymagania:
- znajomość Motionbuildera
- doświadczenie w obróbce motion capture
- umiejętność animacji ręcznej
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
Niekonieczne, ale mile widziane:
- znajomość Unreal Editor
- doświadczenie w reżyserowaniu cutscen/filmów
- znajomość Maya
- doświadczenie w tworzeniu shooterów
Jeśli chcesz wziąć udział w tworzeniu gry Bulletstorm prześlij swoją aplikację na [email protected]
http://www.peoplecanfly.com
http://www.bulletstorm.com
Hej hej, nie chce nikomu odbierac roboty ;) ale niesamowite videotutoriale znajdziesz na emulu (powiem ci niedugo jak to sie nazywa, bo teraz nie pamietam). Mowie, bo wystarczy, ze poszukasz torrentow po slowach kluczowych, albo na serwerach emula poszperasz. Jest ze 20 lekcji, ktore prawie ze wyczerpuja temat. Warto poszukac!
Btw. zakochasz sie w tym programie!
fajna animka jak pcha glosnik. Za to przy grze na gitarze az sie prosi zeby ruszal reka 2x szybciej (tak zeby pasowalo do muzyki) - dlaczego tego nie przyspieszyles? 2 ruchy myszka, a wygladaloby 10x lepiej.
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fight.avi - prawie ostateczna wersja finalowej walki
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fightSlow.avi - slow mode zeby zobaczyc co sie w ogole tam dzieje ;)
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fmocap.avi - mocap ktorego uzylem jako bazy do animowania karczmarza (dla belzebuba - pozdro ;)). Elf jest animowany od poczatku recznie.
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/chopMocap.avi
W odpowiedzi zalaczam rowniez avik mocapow z ktorych ta fajna animacje zrobilem :)
Deklaruje takze, ze bede uzywal wszystkiego co mi sie nawinie zeby zrobic tawerne.
Na animacji sie troche znam, natomiast rendering... taaa ;) "Brasil, Skylight i F9" :) Ale do renderingu jeszcze troche, bo praca dzienna zajmuje mi sporo czasu (wiecej niz myslalem), a to dlatego, ze ciezko mi przychodzi wstawanie i zamiast "9:00 to 17:00" mam "12:00 to 20:00"... ech, a w robocie tylko Maya; maksia nie uswiadczysz... :(
mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/elfki.avi
http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/hurry.avi
No, mi sie nie podoba, ale zamieszcze... W koncu to jest WIP.
Moze gdybym bardziej znal sie na cell shadingu to by lepiej wygladalo. Ale raczej zostane przy normalnych materialach.
Mysle ze sporo czasu. Ale raczej chodzi mi o moc obliczeniowa - odpadnie area shadows, skylight, w ogole cieniowanie postaci... Cos wczoraj juz kombinowalem ale na razie wychodzi mi cos, co wyglada jak stary rysunkowy wladca pierscieni. Czyli chyba kicha. Duzo lepiej wyglada jak sa normalne materialy.
P.S. Po obejrzeniu Appleseeda strasznie zalowalem, ze zrobili go cell shadingiem :) Wiec moze to jednak jest zly pomysl?