Skocz do zawartości

Szantak

Members
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Szantak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. People Can Fly i Epic Games poszukują Animatora 3D Forma zatrudnienia: stała praca, w siedzibie firmy w Warszawie Wymagania: - znajomość Motionbuildera - doświadczenie w obróbce motion capture - umiejętność animacji ręcznej - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność Niekonieczne, ale mile widziane: - znajomość Unreal Editor - doświadczenie w reżyserowaniu cutscen/filmów - znajomość Maya - doświadczenie w tworzeniu shooterów Jeśli chcesz wziąć udział w tworzeniu gry Bulletstorm prześlij swoją aplikację na [email protected] http://www.peoplecanfly.com http://www.bulletstorm.com
  2. Widac, ze duzo pracy w to wlozyles, ale perspektywa kuleje niestety pozdro
  3. Hmm, oto szkice
  4. Pare szkicow roznych postaci
  5. Hej hej, nie chce nikomu odbierac roboty ;) ale niesamowite videotutoriale znajdziesz na emulu (powiem ci niedugo jak to sie nazywa, bo teraz nie pamietam). Mowie, bo wystarczy, ze poszukasz torrentow po slowach kluczowych, albo na serwerach emula poszperasz. Jest ze 20 lekcji, ktore prawie ze wyczerpuja temat. Warto poszukac! Btw. zakochasz sie w tym programie!
  6. Szantak

    "Luka Pokolen" animacja WIP

    fajna animka jak pcha glosnik. Za to przy grze na gitarze az sie prosi zeby ruszal reka 2x szybciej (tak zeby pasowalo do muzyki) - dlaczego tego nie przyspieszyles? 2 ruchy myszka, a wygladaloby 10x lepiej.
  7. Szantak

    animacja:Tawerna

    http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fight.avi - prawie ostateczna wersja finalowej walki http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fightSlow.avi - slow mode zeby zobaczyc co sie w ogole tam dzieje ;) http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/fmocap.avi - mocap ktorego uzylem jako bazy do animowania karczmarza (dla belzebuba - pozdro ;)). Elf jest animowany od poczatku recznie.
  8. Szantak

    animacja:Tawerna

    http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/chopMocap.avi W odpowiedzi zalaczam rowniez avik mocapow z ktorych ta fajna animacje zrobilem :) Deklaruje takze, ze bede uzywal wszystkiego co mi sie nawinie zeby zrobic tawerne.
  9. Szantak

    animacja:Tawerna

    http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/chopGrid.avi no comment... 3 godziny roboty
  10. Szantak

    animacja:Tawerna

    Na animacji sie troche znam, natomiast rendering... taaa ;) "Brasil, Skylight i F9" :) Ale do renderingu jeszcze troche, bo praca dzienna zajmuje mi sporo czasu (wiecej niz myslalem), a to dlatego, ze ciezko mi przychodzi wstawanie i zamiast "9:00 to 17:00" mam "12:00 to 20:00"... ech, a w robocie tylko Maya; maksia nie uswiadczysz... :(
  11. Szantak

    Animacja: Palenie szkodzi

    mozesz jeszcze zrobic w postprodukcji, tylko musisz wyrenderowac z alfa osobno rzeczy na pierwszym planie, srodkowym i dalekim. Potem je tylko nakladasz np. w Digital Fusion z odpowiednim blurem. Jesli kamera jest nieruchoma to jest to bardzo dobre rozwiazanie. A wrecz jedynie sluszne :)
  12. Szantak

    Animacja: Palenie szkodzi

    hehe moze jest X-DoF na blendera? ;)
  13. Szantak

    Animacja: Palenie szkodzi

    jesli robiles to od zera i skonczyles w 3 dni to ristekpa
  14. Szantak

    animacja:Tawerna

    http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/elfki.avi http://wonsz.fm.interia.pl/tawerna/hurry.avi No, mi sie nie podoba, ale zamieszcze... W koncu to jest WIP. Moze gdybym bardziej znal sie na cell shadingu to by lepiej wygladalo. Ale raczej zostane przy normalnych materialach.
  15. Szantak

    animacja:Tawerna

    Mysle ze sporo czasu. Ale raczej chodzi mi o moc obliczeniowa - odpadnie area shadows, skylight, w ogole cieniowanie postaci... Cos wczoraj juz kombinowalem ale na razie wychodzi mi cos, co wyglada jak stary rysunkowy wladca pierscieni. Czyli chyba kicha. Duzo lepiej wyglada jak sa normalne materialy. P.S. Po obejrzeniu Appleseeda strasznie zalowalem, ze zrobili go cell shadingiem :) Wiec moze to jednak jest zly pomysl?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności