Jump to content

SuperRobot

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About SuperRobot

  • Rank
    Member
  1. Jakby coś to udało mi się: zrobiłem jointy w oczach, zbindowałem i dałem Constrain AIM do tych jointów i działa ;d
  2. 1. Zimportowałem oczy, zresetowałem ich pivot i dałem constrain ->Aim do stworzonego circle, 2. Następnie zrigowalem mesh, użyłem Paint Skin Weights 100% na głowę i oczy, 3. Stworzyłem nowe Circle, nakierowałem je środkiem na jointa głowy i dałem parent do niego, 4. Dałem parent wcześniej zrobionemu Circle tworzącemu Aim z tym nowym Circle kierującym głową. 5. Rezultat jest taki, że działa wszystko poza tym, że oczy wylatują z orbit. Od razu mówię, że jestem samoukiem i słabo znam Maye, oczy robiłem wg poradnika. Może wystarczy dać im własne jointy? Będę jutro próbował innych metod, jak ta nie działa.
  3. Hejka wszystkim, mam problem którego nie potrafię rozwiązać, może ktoś z Was wie w czym rzecz. Jak na dołączonych screenshotach, mam problem z oczyma mojej postaci: kiedy zmieniam pozycje zrigowanej głowy, to trzymają się, ale kiedy dam parent na tę konsole do oczu z kontrolerem, to wszystko się psuje i kręcenie głową owocuje tym, że wylatują one z orbit i kręcą się wokoło nie wiadomo mi czego. Dodatkowo mogę powiedzieć, że wcześniej użyłem na nich "reset", w opcjach pivota, bo bez tego też nie chciały działać z AIM i były exportowane z Zbrush'a. Za jakiekolwiek wskazówki jak to zrobić, z góry wielkie dziękuję, bo sam nie ukrywam, dwa dni z tym już walczę... https://imgur.com/6jLeRTE https://imgur.com/YgRKoEl https://imgur.com/hCHHDyy
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy