Witam, słyszałem że można w jakiś sposób zoptymalizować wyświetlanie modelu w skp (rozdzielczość tekstur i poligonów ) aby model do pracy chodził wydajniej przy samym modelowaniu. W momęcie nałożenia wielu teksutr w vray w wysokiej jakości praca na obiektach jest bardzo utrudniona. Skp bardzo topornie zaczyna chodzić. Głownie renderuje wnętrza pomieszczeń z duża ilością poligonów. Czy wie ktoś gdzie znajdę taką opcje jeśli wgl jest dostępna.
Pozdrawiam
Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz