Jump to content

Daniel Stanisz

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Daniel Stanisz

  • Rank
    Member
  1. Witam, słyszałem że można w jakiś sposób zoptymalizować wyświetlanie modelu w skp (rozdzielczość tekstur i poligonów ) aby model do pracy chodził wydajniej przy samym modelowaniu. W momęcie nałożenia wielu teksutr w vray w wysokiej jakości praca na obiektach jest bardzo utrudniona. Skp bardzo topornie zaczyna chodzić. Głownie renderuje wnętrza pomieszczeń z duża ilością poligonów. Czy wie ktoś gdzie znajdę taką opcje jeśli wgl jest dostępna. Pozdrawiam
  2. Dziekuje za odpowiedz ! to rozumiem, że nie ma opcji renderowania vr scana na kartach jedynie uzywajac procesora
  3. a dlaczego w przypadku renderingu na procesorach nie ma tego problemu ? :) pozdrawiam
  4. Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy