Daniel Stanisz Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 VrayRT nie wspiera materiałow Vray scans https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/V-Ray+RT+Supported+Features Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Stanisz Posted January 3, 2018 Author Share Posted January 3, 2018 a dlaczego w przypadku renderingu na procesorach nie ma tego problemu ? :) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Vray Advanced (cpu) i Vray RT (gpu) to tak naprawdę 2 niezależne silniki renderujące. Większość z elementów została napisana z myślą o cpu, część została przepisana, cześć jeszcze nie a niektóre ze względu na różnice w architekturze procesorów są nie do przepisania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Stanisz Posted January 3, 2018 Author Share Posted January 3, 2018 Dziekuje za odpowiedz ! to rozumiem, że nie ma opcji renderowania vr scana na kartach jedynie uzywajac procesora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now