Witam.
Z góry powiem, że jestem raczej zielony w te "klocki" i potrzebuje przerobić "seryjnie" kilkadziesiąt modeli w poniższy sposób. Niestety nie wiem, która funkcja mappowania uv by mi pomogła. Otóż chodzi o równomierne rozchodzenie się tekstury po karoserii pojazdu nie wliczając w to innych uv typu szyb czy lamp. By ułatwić rozwiązanie problemu załączam mape uv przed i po modyfikacji (modyfikował ktoś inny niestety ja nie wiem jak się za to zabrać). Oryginalnie tesktura rozchodzi się inaczej na masce, a inaczej na progach pojazdu. Druga maska UV poprawia to i tekstura bez rozchodzi się równomiernie na całej karoserii.
Omawiany model 3D: https://imgur.com/a/YE2Wb
Początkowa maska UV modelu 3D (Oryginalna, efekt początkowy): https://imgur.com/a/DJ1pz
Zmodyfikowana maska UV modelu 3D (Tekstura równomiernie się rozchodzi, efekt końcowy): https://imgur.com/a/0H5j5
Jest to dla mnie dość ważne, a myślę, że dla wielu użytkowników jest to prosta sprawa dlatego proszę o pomoc :/.