Jump to content

Sylvek

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Sylvek

  • Rank
    Member
  1. Witam. Z góry powiem, że jestem raczej zielony w te "klocki" i potrzebuje przerobić "seryjnie" kilkadziesiąt modeli w poniższy sposób. Niestety nie wiem, która funkcja mappowania uv by mi pomogła. Otóż chodzi o równomierne rozchodzenie się tekstury po karoserii pojazdu nie wliczając w to innych uv typu szyb czy lamp. By ułatwić rozwiązanie problemu załączam mape uv przed i po modyfikacji (modyfikował ktoś inny niestety ja nie wiem jak się za to zabrać). Oryginalnie tesktura rozchodzi się inaczej na masce, a inaczej na progach pojazdu. Druga maska UV poprawia to i tekstura bez rozchodzi się równomiernie na całej karoserii. Omawiany model 3D: https://imgur.com/a/YE2Wb Początkowa maska UV modelu 3D (Oryginalna, efekt początkowy): https://imgur.com/a/DJ1pz Zmodyfikowana maska UV modelu 3D (Tekstura równomiernie się rozchodzi, efekt końcowy): https://imgur.com/a/0H5j5 Jest to dla mnie dość ważne, a myślę, że dla wielu użytkowników jest to prosta sprawa dlatego proszę o pomoc :/.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy