Mam pytanie, jak w mental ray zmienić intensywność odbijanego koloru przy renderingu. Kiedy tworzę np. brązową podłogę i białe ściany, na renderze ściany są zbyt pomarańczowe. Nie wygląda to naturalnie. Jak mogę zmniejszyć intensywność tego koloru. Mam też propozycje, może ktoś stworzy tutorial dotyczący rozmieszczenia światła i renderingu w MR jeśli chodzi o wizualizacje wnętrza mieszkania. Myślę, że wielu by to pomogło.
Z góry dziękuję za pomoc
Pionier, Pionier, Pionier...
Szkoda, że mnie nie widzisz jak Ci dopinguję, wiesz krótka sukieneczka i macham pomponami. :)
Ale pozdrawiam wszystkich, bo idzie wam nieźle.
Do KX: nie wiem o jaką mapę Ci chodzi, ale wszystko co widzisz jest robione przeze mnie, a pomysły biorę z książek o architekturze i to z kilku. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam
To \"zwierzątko\" nie żyje od kilku milionów lat i tak naprawdę wiadomo tylko jak wyglądała jego muszla, więc to tylko moja wizja. Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Sorki Gacu666, ale to pytanie o nauczyciela było chyba do mnie :). Pionier: tak, pamiętasz jak mówiłem o stałej pracy?! A nad kolorkami popracuję :) Narazie zabrałem się za nową scenkę, nie wiem jak to nazwać, ale będzie to stary budynek. Wkrótce screeny. Pozdrawiam
Dzięki wszystkim za ocenę (i dla Piotra \"Pioniera\" za wsparcie :) ) Scenka miała przedstawiać piranie w rzece (dlatego brak koralowców) Jeżeli woda w rzece jest czysta to niebieski odcień pojawia się dopiero na dużej odległości, ale może faktycznie przesadziłem :). Pozdrawiam