Skocz do zawartości

big_white_ninja

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Czy nie znacie bluepruntów postaci z mangi? Najbardziej zależało by mi na postaciach z Dragon Balla(Songo, Vegeta)
  2. big_white_ninja odpowiedział Shegy → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D - Animacja
    Master Kiełbas jeśli ty robisz rig w 2h to albo jesteś dobry w te klocki albo nie wiesz co to dobry rig. Pierwszy raz riguję postać i robię to już tydzień a ciągle spotykam niesforne wertexy.
  3. Musisz chyba zrobić atach aby to była jedna figura a nie grupa choć nie jestem pewien. Przekonwertuj wszystko do editable poly i uzyj attach(chyba że tak nie chcesz).
  4. Jak zwykle miłe przywitanie nowego forumowicza :-) Cóż odpowiedzi już udzielili, ale nie łam się jak nie chytasz ćwicz, ćwicz, ćwicz i F1 !!!!!!
  5. big_white_ninja odpowiedział Piotr Dobosz → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    No właśnie mi to napisał i się przydało :-)
  6. Kurde dobry rig to największy problem, a że nigdy nie rigowałem to łamię sobie głowę jak to zrobić. Już tydzień to robię nawet szkołę trochę olewam i nie mogę ruszyć dalej. Kurde dajcie jakieś rady dla potrzebującego(bez tego nie mogę ruszyć i zamieszczać updatów)
  7. Sprawdź czy po zmianie frame rate skalują ci się także klucze animacji jeśli tak to szukaj innego sposobu ale jeśli nie zmieniają pozycji to pokombinuj w opcjach rendera
  8. a no chyba że tak. Dzięki kris
  9. Po przeczytaniu końcówki drobnym druczkiem(zawsze to samo)zobaczyłem że trzeba to zrobić w wideopoście, ale nie wiem jak tam ustawić ścieżkę zapisu animacji.
  10. Tworzę plane, ustawiam mu w właściwościach G-Buffer Chanel=2, wchodzę do wideopost, add new scene, potem add filter event, wybieram coś tam glow, setup->chanel=2,color=red. Wciskam Preview i wychodzi mi świecący plane. Zamykam to, wciskam F10, render i nie widać efektu glow(tak jakby trzeba było to włączyć)???? render=scanline(i taki musi zostać) P.S. Nie wiecie skąd można załatwić tanio kamerę??? aha glowa robiłem z tutoriala o eksplozji.
  11. No ale Photoshop nie edytuje animacji tylko pojedyncze zdjęcia. Czy może znacie jakiś program który zapisuje animację w pojedynczych plikach graficznych?
  12. Nakręciłem sobie amatorski film i chcę się spróbować w stworzeniu miecza świetlnego. Wygląda to tak: Tworzę plane w widoku front i w materiale ustawiam pokazywanie materiału w widoku i difuse na bitmap i ładuję film. Tworzę kolejne plane symbolizujące miecz i przesówam o 0,1 w stronę kamery, aby był z przodu. Ustawiam materiał blend, pierwszy to biały, drugi to kolor miecza, a maskę na fallof. I teraz pojawia mi się problem bo nie wiem jak zrobić żeby miecz trochę tworzył poświatę(aurę) oświecającą zdjęcie??
  13. big_white_ninja odpowiedział Błazi → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D - Animacja
    na dwóch. Gdyby było na jednym to by mogło być złe ujęcie ale jest na dwóch :-) Wygląda na prosty błąd więc lepiej go na początku poprawić.
  14. big_white_ninja odpowiedział Błazi → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D - Animacja
    Co do riga to jest jedna wązna sprawa o której powinieneś wiedzieć. Łokieć lewy zgina się nie ładnie i niszczy siatkę. Polecam poprawić bo animacja będzie brzydka i trzeba będzie wszystko od początku
  15. Tak jak w temacie czy można zrobić animację w maxie i wyrenderować ją na kanale alpha zapisując do jednego pliku?? Na przykładach najlepiej wyjaśnić problem więc już mówię: Mam animację w maxie, oraz film na który chcę nałożyć animację maxa, ale poklatkowo dodająć zdjęcia *.tif mija się z celem. Czy znacie format w jakim należy zapisać animację, żeby była z przeźroczystym tłem(na kanale alpha)????

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności