- 
	
		
		"SZUKAM materialow referencyjnych/blueprintow".
		
		Czy nie znacie bluepruntów postaci z mangi? Najbardziej zależało by mi na postaciach z Dragon Balla(Songo, Vegeta)
- 
	
		
		Walka : Coś jak manga
		
		Master Kiełbas jeśli ty robisz rig w 2h to albo jesteś dobry w te klocki albo nie wiesz co to dobry rig. Pierwszy raz riguję postać i robię to już tydzień a ciągle spotykam niesforne wertexy.
- 
	
		
		ANimacja postaci Pomózcie biednemu Bipedowi:)
		
		Musisz chyba zrobić atach aby to była jedna figura a nie grupa choć nie jestem pewien. Przekonwertuj wszystko do editable poly i uzyj attach(chyba że tak nie chcesz).
- 
	
		
		Jak importować teksture do 3d maxa
		
		Jak zwykle miłe przywitanie nowego forumowicza :-) Cóż odpowiedzi już udzielili, ale nie łam się jak nie chytasz ćwicz, ćwicz, ćwicz i F1 !!!!!!
- 
	
		
		Biped problem z przysiadem
		
		No właśnie mi to napisał i się przydało :-)
- 
	
		
		Walka : jeszcze nie ustalony
		
		Kurde dobry rig to największy problem, a że nigdy nie rigowałem to łamię sobie głowę jak to zrobić. Już tydzień to robię nawet szkołę trochę olewam i nie mogę ruszyć dalej. Kurde dajcie jakieś rady dla potrzebującego(bez tego nie mogę ruszyć i zamieszczać updatów)
- 
	
		
		Animacja-problem z ustawieniem prędkości animacji.
		
		Sprawdź czy po zmianie frame rate skalują ci się także klucze animacji jeśli tak to szukaj innego sposobu ale jeśli nie zmieniają pozycji to pokombinuj w opcjach rendera
- 
	
		
		Render z efektami świecenia
		
		a no chyba że tak. Dzięki kris
- 
	
		
		Render z efektami świecenia
		
		Po przeczytaniu końcówki drobnym druczkiem(zawsze to samo)zobaczyłem że trzeba to zrobić w wideopoście, ale nie wiem jak tam ustawić ścieżkę zapisu animacji.
- 
	
		
		Render z efektami świecenia
		
		Tworzę plane, ustawiam mu w właściwościach G-Buffer Chanel=2, wchodzę do wideopost, add new scene, potem add filter event, wybieram coś tam glow, setup->chanel=2,color=red. Wciskam Preview i wychodzi mi świecący plane. Zamykam to, wciskam F10, render i nie widać efektu glow(tak jakby trzeba było to włączyć)???? render=scanline(i taki musi zostać) P.S. Nie wiecie skąd można załatwić tanio kamerę??? aha glowa robiłem z tutoriala o eksplozji.
- 
	
		
		wpływ tekstury(światła) na obrazek
		
		No ale Photoshop nie edytuje animacji tylko pojedyncze zdjęcia. Czy może znacie jakiś program który zapisuje animację w pojedynczych plikach graficznych?
- 
	
		
		wpływ tekstury(światła) na obrazek
		
		Nakręciłem sobie amatorski film i chcę się spróbować w stworzeniu miecza świetlnego. Wygląda to tak: Tworzę plane w widoku front i w materiale ustawiam pokazywanie materiału w widoku i difuse na bitmap i ładuję film. Tworzę kolejne plane symbolizujące miecz i przesówam o 0,1 w stronę kamery, aby był z przodu. Ustawiam materiał blend, pierwszy to biały, drugi to kolor miecza, a maskę na fallof. I teraz pojawia mi się problem bo nie wiem jak zrobić żeby miecz trochę tworzył poświatę(aurę) oświecającą zdjęcie??
- 
	
		
		Animacja: jeszcze nie wiem jaka
		
		na dwóch. Gdyby było na jednym to by mogło być złe ujęcie ale jest na dwóch :-) Wygląda na prosty błąd więc lepiej go na początku poprawić.
- 
	
		
		Animacja: jeszcze nie wiem jaka
		
		Co do riga to jest jedna wązna sprawa o której powinieneś wiedzieć. Łokieć lewy zgina się nie ładnie i niszczy siatkę. Polecam poprawić bo animacja będzie brzydka i trzeba będzie wszystko od początku
- 
	
		
		animacja na kanale alpha
		
		Tak jak w temacie czy można zrobić animację w maxie i wyrenderować ją na kanale alpha zapisując do jednego pliku?? Na przykładach najlepiej wyjaśnić problem więc już mówię: Mam animację w maxie, oraz film na który chcę nałożyć animację maxa, ale poklatkowo dodająć zdjęcia *.tif mija się z celem. Czy znacie format w jakim należy zapisać animację, żeby była z przeźroczystym tłem(na kanale alpha)????
big_white_ninja
				Members
			
		- 
				Rejestracja
- 
					Ostatnia wizyta
