Jump to content

Shegy

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Shegy

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/04/1985

City (optional)

  • Miasto
    Warsaw Poland
  1. Używam PS CS5 ale spokojnie we wcześniejszych wersjach powinny dać się otworzyć. pozdrawiam
  2. hejka, jakiś czas temu zacząłem prowadzić blog na którym umieszczam darmowe rzeczy w psd zresztą zerknijcie sami: http://www.psdchest.com Pozdrawiam Shegy
  3. Witam, dzisiaj rano zaczął działać długo zapowiadany już 3d marketplace od Envato. http://3docean.net?ref=Shegy pozdrawiam
  4. Witam, właśnie ukończyłem "szablon" allegro dla klienta - w cudzysłowie napisałem bo to w sumie nie szablon - klient nic nie będzie w nim zmieniał. Chciał na bardzo szybko więc składa się z samych jpg:) Na pożarcie zatem wystawiam sam layout :) http://www.shegy.nazwa.pl/jakol_allegro/jakol_allegro.html k&kk mile widziane pozdrawiam, Shegy
  5. Hej spokojnie, jeśli kierujesz przekierowanie na stronę która jest w necie to testując flasha z dysku będą ci wyskakiwały zabezpieczenia, spróbuj wrzucić flasha na serwer i sprawdź, nie powinno już być problemów. pozdrawiam, Shegy
  6. Witam, dzięki za komentarze, Właśnie ukończyłem stronę w wersji flash, można zobaczyć ją pod adresem: http://www.jakol.bydgoszcz.pl K&kk mile widziane, Pozdrawiam, Shegy
  7. Witam, robię stronkę dla firmy zajmującej się sprzedażą i montażem odkurzaczy centralnych , oraz sprzedażą narzędzi. Strona główna: http://www.shegy.nazwa.pl/jakol.jpg podstrona: http://www.shegy.nazwa.pl/jakol2.jpg k&k mile widziane pozdrawiam, Shegy
  8. Witam, pracowałem ostatnio nad stroną dla dj-a, stronka zrobiona będzie we flashu ale na razie z losowych przyczyn projekt czeka, wrzucam więc na pożarcie layout. Ogólny zamysł: Strona prosta ale w miarę efektowna, Top animowany z animacją zarówno tych falek jak i equalizera zsynchronizowaną z muzyką. Reszta standardowa z jakimś fajnym efektem pojawiania treści, jeszcze nie wiem jakim. Link do layoutu: http://www.shegy.nazwa.pl/wen_kroy_lay.jpg k&k mile widziane Pozdrawiam Shegy
  9. Strona przyjemna kolorystycznie, ale brakuje mi samego zamknięcia strony, nie ma stopki :) pozdro, Shegy
  10. Witam, w 100% zgadzam się z Knyshą, co do pomarańczowego koloru to faktycznie trochę przesadziłeś, mnie osobiście aż kuje w oczy. Odnośnie samej kolorystyki to polecam bardzo fajne narzędzie: http://kuler.adobe.com/ można tam znaleźć naprawdę świetne zestawy kolorów. Może pomoże ci w kolejnych projektach. pozdro, Shegy
  11. Shegy

    Strona WWW

    Witam , co do stronki to faktycznie kilka niefajnych rozwiązań jest zastosowanych - już zostały wymienione przez przedmówców, sam wiem jak to jest jak klient myśli ze wie najlepiej :) no ale cóż nie to jest fajne co jest fajne tylko to co się podoba klientowi :) Ogólnie strona przyjemna kolorystycznie. pozdro, Shegy
  12. Shegy

    Layout: vital.pl

    Lay bardzo mi się podoba, świetnie dobrane kolory i rozmieszczenie treści też niczego sobie, jedyne co kuje mnie w oczy to odstające logo warszawskiej izby turystyki. pozdro, Shegy
  13. Shegy

    WebArtFolio: Shegy

    Siemka wszystkim, thx za komentarze. Polon - jakiej używasz przeglądarki internetowej, u mnie na firefoxie, explorerze i chromie napis odwiedź stronę online jest trochę nad końcem obrazka ale tak właśnie miało być. Jahny - thx za info, już poprawiłem, ja pracuję na 1600x1200 i przeoczyłem ten zonk :) [email protected] - stronka będzie cały czas rozwijana a i nawigacja się znajdzie w przyszłości. bo faktycznie przy większej ilości prac będzie za dużo przewijania. Co do tekstów to będą poprawione, polonistą nie jestem ale jak tylko znajoma po polonistyce będzie miała trochę czasu to ją "wykorzystam" do poprawy tych moich nieszczęsnych wypocin. pozdro, Shegy
  14. Shegy

    WebArtFolio: Shegy

    Siemka wszystkim, rzucam na pożarcie moje kolejne folio :) już chyba trzecie albo czwarte na szczęście to jest już skończone(prawie, na topie strony jest na razie flash bez żadnego efektu - to się zmieni niebawem. Pracuję nad jakąś delikatną animacją. ). Portfolio jako strona miało być proste w wykonaniu, szybkie i łatwe w aktualizacji. Stawiałem też na Usability by portfolio jak najlepiej spełniało rolę do jakiej jest przeznaczone. Portfiolio jest pod adresem: http://www.shegy.pl (możliwe że wykupię inną domenę bardziej pasującą do tej strony) Czekam na komentarze i konstruktywną krytykę, Pozdrawiam Shegy
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy