Praca będzie przedstawiać jeden z pokoi mieszkania - postaram się w sposób najbardziej rzetelny odwzorować wymiary, kolorystykę, przedmioty i całą resztę. Zamieszczam pierwsze już dostrzegalne wyniki pracy.
Pozdro.
Powoli zaczynam tworzyć tło scenki - ruiny i takie tam, jak to w świecie postnuklearnym. Postać jeszcze nie jest ukończona. Następne screeny w tygodniu - pozdrawiam.
Pilot postnuklearny lub zwykły żołnierz pustyni - postać tworzona w Mudbox. Jak na razie tyle - scena, będzie wyrenderowana w 3dsmax 2009 Vray 1.5
Pozdrawiam
Choć na chwilę znajdźmy się gdzieś indziej, zapraszam na kosmiczną podróż 3D z muzyką Hansa Zimmera. Całość wykonana w programach 3dsmax 2009 (scanline), Adobe Premiere Pro CS3 i Adobe After Effect CS 5.5
http://www.youtube.com/watch?v=GFhnN2YN5m0
Pozdrawiam
Dokładnie chyba każdy to przeżywa ja patrząc na swoje stare grafy mam to samo. Ale w tamtym czasie jarały i się podobały. Po drugie to my je stworzyliśmy z własnej wyobraźni lub podglądając i czerpiąc z tego pomysł. Pozdro.
Obiekt wykonany w programie Mudbox, całość wyrenderowana w 3ds max 2009, Vray 1.5, tekstura photoshop. W tle miała być preria, którą wykonałem, jednakże ze względu na ograniczenia sprzętowe program zawieszał się w czasie renderingu.
Grafika w całości
http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/dziewczyna.jpg
Pozdrawiam
Jedna z ostatnich prac wykonana w 3ds max 8, rendering Vray 1.5 poprawki photoshop.
Pełny obraz grafiki
http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/magini21.jpg
Pozdro.
Najnowsza praca. Obiekt powstał w programie Mudbox, rendering 3ds max 8 i Vray 1.5. Poprawki tekstury oraz retusz grafiki photoshop.
Pełna grafika
http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/butcher1.jpg
Zapraszam także do swojej galerii - kilka moich prac starszych i nowszych.
Jeżeli powstanie coś nowego na pewno tam się znajdzie.
http://belaiel.wordpress.com/
Pozdrawiam.