Skocz do zawartości

Belaiel

Members
  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Belaiel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputacja

  1. Belaiel

    Pokój

    Kolejny postęp w pracy.
  2. Praca będzie przedstawiać jeden z pokoi mieszkania - postaram się w sposób najbardziej rzetelny odwzorować wymiary, kolorystykę, przedmioty i całą resztę. Zamieszczam pierwsze już dostrzegalne wyniki pracy. Pozdro.
  3. Powoli zaczynam tworzyć tło scenki - ruiny i takie tam, jak to w świecie postnuklearnym. Postać jeszcze nie jest ukończona. Następne screeny w tygodniu - pozdrawiam.
  4. kilka prób oświetlenie, texturka i specular.
  5. Cały czas się zastanawiam :)...znając siebie - wszystko jest płynne i w ruchu :)
  6. Ten sam etap modelu z wstępną texturą.
  7. Pilot postnuklearny lub zwykły żołnierz pustyni - postać tworzona w Mudbox. Jak na razie tyle - scena, będzie wyrenderowana w 3dsmax 2009 Vray 1.5 Pozdrawiam
  8. Choć na chwilę znajdźmy się gdzieś indziej, zapraszam na kosmiczną podróż 3D z muzyką Hansa Zimmera. Całość wykonana w programach 3dsmax 2009 (scanline), Adobe Premiere Pro CS3 i Adobe After Effect CS 5.5 http://www.youtube.com/watch?v=GFhnN2YN5m0 Pozdrawiam
  9. Dokładnie chyba każdy to przeżywa ja patrząc na swoje stare grafy mam to samo. Ale w tamtym czasie jarały i się podobały. Po drugie to my je stworzyliśmy z własnej wyobraźni lub podglądając i czerpiąc z tego pomysł. Pozdro.
  10. To fakt nie wszystko poszło gładko, powiedzmy taka końska uroda :)
  11. Obiekt wykonany w programie Mudbox, całość wyrenderowana w 3ds max 2009, Vray 1.5, tekstura photoshop. W tle miała być preria, którą wykonałem, jednakże ze względu na ograniczenia sprzętowe program zawieszał się w czasie renderingu. Grafika w całości http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/dziewczyna.jpg Pozdrawiam
  12. Jedna z ostatnich prac wykonana w 3ds max 8, rendering Vray 1.5 poprawki photoshop. Pełny obraz grafiki http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/magini21.jpg Pozdro.
  13. Najnowsza praca. Obiekt powstał w programie Mudbox, rendering 3ds max 8 i Vray 1.5. Poprawki tekstury oraz retusz grafiki photoshop. Pełna grafika http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/butcher1.jpg Zapraszam także do swojej galerii - kilka moich prac starszych i nowszych. Jeżeli powstanie coś nowego na pewno tam się znajdzie. http://belaiel.wordpress.com/ Pozdrawiam.
  14. Nowa pracka - Pustynny Ghul :) Wykonana w 3dsMax + Vray. Pozdrawiam.
  15. Kolejna moja praca tym razem z innej beczki. Twarz mojego wykonania. 3ds Max 8 korekcja photoshop. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności