Skocz do zawartości

conraderro

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hm, dzięki, popróbuję.
  2. Powiedzmy że wyrenderuję jakiś obiekt z viewportu "front" i pomaluję go w np photoshopie. Czy jest możliwość jakoś rzucić to jako teksturę na ten obiekt ? (nie chcę rozkładać uvmapy) Czytałem coś na temat mapowania z kamery ale nie wiem jak to "ugryźć".
  3. conraderro odpowiedział Biggi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Jak na moje oko to powyginał splajna ręcznie a potem łatkę (plane) dopasował do tego co mu powstało (także ręcznie) na koniec "extrudował" parę razy tą łatkę co chwila poprawiając wygląd całości (także ręcznie).
  4. conraderro odpowiedział Biggi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Cześć, nie wiem czy o to Ci chodzi ale co do grubości boku regału to myślę że możesz pokombinować z modyfikatorem FFD. Pamiętaj by na długość i szerokość bok miał na tyle podziałów aby FFD zadziałał (minimum jeden po środku, ale wtedy nie otrzymasz łuków tylko kąt) proponuję więcej. Co do przyciągania to jest opcja "snaps toggle" pod ikonką magnesu. Wystarczy trochę poczytać w helpie. Powodzenia
  5. Spoczko, wybaczcie moją ubogość w nazewnictwo :] teksturka nie gotowa, jeszcze nie :] a, i dzięki za miłe recenzje :]
  6. Baldack - robię to na editable poly, nie smootchowałem nic, poza załączeniem opcji wygładzania. face 1636, dopóki nie zapytałeś, nawet nie zastanawiałem się nad tym ;] Na życzenie, perspektywa w siatce i widoki z viewportów.
  7. Próbuję, ale pod tym względem (mówię o umiejętnościach) jestem jeszcze dużo, dużo do tyłu. :]
  8. Cześć, skorzystałem z konceptu Krężela. Mam nadzieję że nie będzie miał mi tego za złe. Chciałem się zorientować czy mi się to uda. Teraz prośba: co wg. was można by jeszcze poprawić? Chciałem coś wreszcie zrobić od początku do końca dlatego zanim zabiorę się za teksturowanie chciałem zasięgnąć waszej porady co do samego modelu. a, jeszcze link do konceptu - http://svx.pl/~burzuj/pliki/koncepty/1/9.jpg
  9. conraderro odpowiedział mentaller → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Same superlatywy ? Chłopak się "rozpuści" Ja z konstruktywną krytyką. Dlaczego ten wozik nie ma wnętrza !!! ;)
  10. conraderro odpowiedział RK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Jestem zafascynowany efektami Waszej pracy. Bardzo ostatnio podobają mi się postacie i obiekty low-poly. Nad teksturami musiał bym się tylko rozpływać, bardzo ładne, itd... Będę z niecierpliwością czekał na kolejne Wasze poczynania. Pozdr.
  11. conraderro dodał odpowiedź w temacie → w Inne ogłoszenia
    Grafik amator ma prośbę Jakby Ci się rzucił kiedyś w oczy samochód srebrny metalik Cinquecento 700 z rej. KAS 772P daj znać na ten nr gg 2497161 Wielkie dzięki za przeczytanie tej wiadomości. (podasz dalej? starczy w sosnowcu i okolicach)
  12. conraderro odpowiedział Mkaszpir → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak zdobywano dziki zachód :]
  13. conraderro odpowiedział Mkaszpir → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Hejo, nie było mnie ostatnio, to połączyłem oba tematy. Wyjście awaryjne spowodowane widokiem ukrytej mocy :] ps. mój setny post, wreszcie :)
  14. conraderro odpowiedział Mkaszpir → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mam jeszcze jeden, taki se. (powiedział bym marny, ale...) ;]
  15. conraderro odpowiedział Mkaszpir → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A ja swoim sposobem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności