- 
	
		
		powielenie teksturki/multi-texturing
		
		dziękówka :D heh właśnie w tym momęcie doszłem do uvw map i wyszło
- 
	
		
		powielenie teksturki/multi-texturing
		
		witam mam pytanie, które mnie dręczy a jest ono bardzo błacheego formatu, a mianowicie gdzie w maxie jest ustawienie (przy nakładaniu tekstury) żeby nie całkowicie rozszeżała się do rozmiaru np: plane'a tylko żeby zamiast 1 nałożyło się 9 obik siebie? w unwarp UVW w edit prubowałem rozszerzyć plane' co do tekstury, lesz samej tekstury sie tam powielić nie da... mam nadzieje, że szybko dojde do odpowiedzi - z góry dzięki :D
- 
	
		
		skąd moge ściągnąć???
		
		witam mam pytanie, zkąd moge ściągnąć pluing: -druid -shag z góry dzieki :D
- 
	
		
		Jak dodać/nałożyć animowaną texture?
		
		Witam mam mały problem tz. chce zrobić ekran/monitor na którym będzie wyświetlana zapętlona i animowana textura (jakieś 10-15 klatek). Sęk w tym że nie wiem jak mam to zrobić (nałożyć) i najlepiej jak by dało sie to zrobić bez żadnego pluinga. Z góry jestem wdzięczny za odpowiedzi :D
- 
	
		
		texturowanie krążków?- jak to zrobić?
		
		wery thanx Man ;)
- 
	
		
		Dźwięk - niechciana pętla
		
		o ile pamietam, bo miałem taki sam problem jest tam taka opcja do odznaczenia jak \"loop\" ale nie zapewniam -musisz poszperać w opcjach
- 
	
		
		texturowanie krążków?- jak to zrobić?
		
		kolejny post z dręczącym mnie pytaniem, a mianowicie jak moge oteksturować krążek teksturą, która jest kwadratem, a jeśli, to jaki kolor ma mieć tło wokół okrągłego krążka na teksturze tak by max go nieprzypisywał no i gdzie to ustawić?
- 
	
		
		bryły wyłącznie z trójkątów-POMOCY
		
		wielkie dzieki :D, tylko nie wiem czemu pierwsza metoda co do podstawowych obiektów mi niezadziałała (zaznaczyłem redraw scene on window expose i dalej si ekwadratowe robią wertexy) no ale druga metoda do modelu podziałała pieknie :D:D:D - dzieki za odpowiedź
- 
	
		
		bryły wyłącznie z trójkątów-POMOCY
		
		mam mały problem, bo potrzebuje zrobić przedmiot składający się z trójkątnych polygonów i nie wiem gdzie zmienić ustawienie, które automatycznie zamiast kwadratowych poligonów robi takie jak np w geosphere i czy da sie gotowy obiekt po przekształceniach tak skonwertować - niedoszukałem sie takiego posta na tym forum - prosze odpowiedzcie thx z góry
- 
	
		
		Jak uzyskać przeżroczystość!!!
		
		dokładnie tak jak napisali powyżej ;), chyba że chcesz z góry mieć przeźroczyste to w material editor ustaw \"opacity\" texturki na miare twoich oczekiwań ;)
- 
	
		
		pozorny rendering świateł?
		
		po dodaniu gizma i volume fog, a potem skasowaniu ich bo mi nie pasowały, podczas renderu niewyrenderowywują mi sie światła wogóle, tz pisze \"preparing lights\" ale nawet nie trwa to 1sec a wcześniej trwało ponad 1 minute i nie wiem jak zrobić by znowu były te światła (zależy mi na tym cholernie bo mam dość baardzo rozbudowaną scenke i ten bug mnie cofa do punktu wyjścia...prosze o odpowiedź ;)
citro_1
				Members
			
		- 
				Rejestracja
- 
					Ostatnia wizyta
