Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SamoDobro

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ja bym byl ciekaw jak sytuacja wyglada z 6600GT - bo wlasnie taka karte zakupilem czy warto to przerabiac, czy moze moc samego 6600GT jest juz wystarczajaca w 3D Maxie?
  2. Witam. Nie było update'ów, bo przygotowywałem się do rozmowy o pracę. Rozmowa się powiodła i za tydzień wyjeżdżam do Irlandii. Więc pewnie tej bitwy nie skończę... Chociaż kto wie? Komputer biorę ze sobą ;) Więc może jak będę miał trochę czasu to jeszcze to będę kontynuować. Na pewno skończe scenkę, ale to pewnie za jakiś czas w WIP.
  3. na tym oparciu jest chyba ciągle trochę za dużo tych poly ;) ale ogólnie: całkiem przyjemnie brudno grałeś w Silent Hill? tam też jest szpital - tak samo brudny i przerażający ;)
  4. tak się właśnie zastanawiałem czy nie zrobić tego w formie rysunkowej - z użyciem tych cell shaderów czy jak to się tam w Maxie nazywa, ale próba renderingu zarżnęła mój komputer na dzieńdobry (a komp to Barton 2500+@3200+ 768 MB RAM), więc raczej dam spokój z formą parodiową i spróbuję zrobić to realistycznie co do wyglądu plemniczka, to opierałem się na takim rysunku poglądowym: myślę, że jak go oteksturuję to będzie wyglądał bardziej ślisko i może mniej sztucznie. na razie przerwałem prace nad bitwą do piątku, bo nazbierało mi się trochę innych rzeczy na głowie, ale mam nadzieję, że w sobotę zrobię duży update. ktoś ma pomysł, jak zrobć "gęstą" atmosferę? myślałem o jakiejś mgle, delikatnych światłach wolumetrycznych od tyłu, dodaniu jakichś syfów pływających w okolicy itp, ale nie wiem, jak mi to wyjdzie z realizacją...
  5. przerobiłem mojego GF4 Ti4200 według sposobu opisanego w pierwszym poście i... jest REWELACJA! muszę przyznać, że AŻ TAKIEJ różnicy się nie spodziewałem. mam taką starą scenkę z katedrą, mnósto poly i na OpenGL czy DX mogłem cokolwiek robić tylko przy wyświetlaniu boxów a nie geometrii - bo inaczej komp stał w miejscu w zasadzie. a teraz? we wszystkich viewportach pełna geometria, antyaliasing, tekstury i chodzi (według frapsa) z prędkością 6-12 klatek na sekundę! a moje 5.000 plemników już mogę podglądać w viewporcie ;)
  6. wow jestem w szoku poważnie czy wglebienia na oczy nie powinny byc plytsze? zeby te oczodoly byly CIEMNE :)
  7. hehe - to chyba już wiem, dlaczego grubas, ktorego chciałem wczoraj wymodelować jakoś opornie mi wychodził... ale co zamiast maxa do modelowania takich powierzchni zatem?
  8. ja miałem podobny pomysł, ale z grubasem wcinającym hot dogi konkurującym z chudzinką, który sobie te hot dogi wpycha jakimś drągiem do gęby ;) ale z braku umiejętności (wczoraj nawet próbowałem wymodelować grubasa) zarzuciłem ten pomysł.
  9. Witam. Przełamałem się i chyba spróbuję wziąć udział w bitwie. Temat pracy: wyścig plemników do komórki jajowej - jak wiadomo zwycięzca może być tylko jeden :) Widzę to mniej więcej tak: widok z kamerki na plemniczki od tyłu pędzące w kierunku widocznej w tle komórki jajowej. wykorzystanie FOV i motion blura, żeby nadać scenie dynamizmu i jednocześnie żeby podkreślić, że jest to zdjęciówka w skali mikro. Jak wrócę do domu, to spróbuję wrzucić jakiś szkic poglądowy, a potem zabieram się za robienie modeli :) Jednym słowem: na razie nie za bardzo jest co krytykować ani komentować :) liczę na wygraną ąca się muzyka bitewna> wrzuciłem ogólną koncepcję - szkic 10-o minutowy teraz czekam na jakieś uwagi/poprawki/ochrzan :) mniej więcej tak będą wyglądać plemniczki coś mi nie pasuje z ich ustawieniem - na razie wszystkie mają tak samo ogonki, ale to zmienię na pewno. dojdą tekstury (chcę, żeby te plemniczki sprawiały wrażenie "lepkich i płynnych" ;) ) a samo jajeczko nie będzie gładkie, tylko scatterem chcę je nieco podrasować
  10. ja bym to robił raczej w całości na booleanach - nie będziesz mieć kłopotów z kantami i innymi babolami przy zagęszczaniu siatki. co do uzyskania plastiku - kuknij w wątek o zadawaniu pytań - tam są jakieś tutoriale do materiałów.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.