tak się właśnie zastanawiałem czy nie zrobić tego w formie rysunkowej - z użyciem tych cell shaderów czy jak to się tam w Maxie nazywa, ale próba renderingu zarżnęła mój komputer na dzieńdobry (a komp to Barton 2500+@3200+ 768 MB RAM), więc raczej dam spokój z formą parodiową i spróbuję zrobić to realistycznie
co do wyglądu plemniczka, to opierałem się na takim rysunku poglądowym:
myślę, że jak go oteksturuję to będzie wyglądał bardziej ślisko i może mniej sztucznie.
na razie przerwałem prace nad bitwą do piątku, bo nazbierało mi się trochę innych rzeczy na głowie, ale mam nadzieję, że w sobotę zrobię duży update.
ktoś ma pomysł, jak zrobć "gęstą" atmosferę? myślałem o jakiejś mgle, delikatnych światłach wolumetrycznych od tyłu, dodaniu jakichś syfów pływających w okolicy itp, ale nie wiem, jak mi to wyjdzie z realizacją...