Dobra juz sobie z tym poradziłem, a więc w tym orginalnym tutku brakuje tego ze trzeba: w menu Rendering zaznacz enviroment map i wybierz nasz obrazek jako bitmapę. Bitmapa ta zostanie ulokowana w jednym ze slotów w metarial editorze (zazwyczaj jest to pierwszy slot).
Mam mały problem, kiedy renderuje to według totutoriala nie widać tła które dodałem obiek i oswitlenie jest ale tło jest czarne, co jest powodem ??? mam 3d max 7 ???
Chyba źle napisałem i przez to niedokładnie mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to aby np wyrenderowany obiekt wstawić w zrobione zdjęcie i żeby to wygladało tak jakby ten obiekt tam sie znajdował jak to zrobić ???
Znasz jakies tutki na to ?
Thx za odpowiedź.
Przepraszam jeśli gdzieś taki temat się pojawił lub zawierał podobną treść, a więc.
Chodzi mi o to aby na zrobione zdjęcie np. lasu wstawić jakiś render np. samochód i ładnie to połączyć znacie jakieś tutki do tego typu operacji lub wiecie jak to zrobić będę wdzięczny.
Mam taki problem, chcę wyciąć z cylindra wciągniętego i uzyskać powiedzmy szprychy ale kiedy to robie poprzez:
convert ediable poly > polygon i zaznaczam na górze elemnt i daje delete pozostaje pusta przestrzeń w srodku nie ma scian jak to zrobić aby poprostu była dziura na wylot, a nie cos takiego :
Proszę o pomoc !!!
A więc chodzi mi o to aby skalować daną texturę. Załóżmy ze mam stół i chce nałożyć na niego teksturę drewna. Po nałożeniu lej na drewnie nie jest proporcjonalny do wielkości stołu chcę aby był mniejszy jak to zrobić ?
Przepraszam jeżeli pojawił się podobny wątek ale nie znalazłem go.
Cześć jestem fanem samolotów na śmigło i sporo ich nasklejałem w młodości :D (papier), będe pilnie obserwował postępy w budownie tego śmigła. Jak narazie jesteś na dobrej drodze i nie poddawaj sie !!!.