Skocz do zawartości

SyntaxError

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    tak pisało w tutku z max3d.pl sam tego nie wymysliłem.
  2. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    Dobra juz sobie z tym poradziłem, a więc w tym orginalnym tutku brakuje tego ze trzeba: w menu Rendering zaznacz enviroment map i wybierz nasz obrazek jako bitmapę. Bitmapa ta zostanie ulokowana w jednym ze slotów w metarial editorze (zazwyczaj jest to pierwszy slot).
  3. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    Mam mały problem, kiedy renderuje to według totutoriala nie widać tła które dodałem obiek i oswitlenie jest ale tło jest czarne, co jest powodem ??? mam 3d max 7 ???
  4. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    Niestety nie..., ale serdecznie dziękuje własnie o to mi chodziło !!!!! THX
  5. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    Chyba źle napisałem i przez to niedokładnie mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to aby np wyrenderowany obiekt wstawić w zrobione zdjęcie i żeby to wygladało tak jakby ten obiekt tam sie znajdował jak to zrobić ??? Znasz jakies tutki na to ? Thx za odpowiedź.
  6. SyntaxError dodał odpowiedź w temacie → w Editing & Compositing
    Przepraszam jeśli gdzieś taki temat się pojawił lub zawierał podobną treść, a więc. Chodzi mi o to aby na zrobione zdjęcie np. lasu wstawić jakiś render np. samochód i ładnie to połączyć znacie jakieś tutki do tego typu operacji lub wiecie jak to zrobić będę wdzięczny.
  7. SyntaxError odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Za duże uchwyty od szafek swiatło też się nie zgadza za małe biórko. A tak pozatym to fajnie.
  8. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Skończony model. http://www.morska14.webpark.pl/1.jpg http://www.morska14.webpark.pl/1.jpg http://www.morska14.webpark.pl/3.jpg http://www.morska14.webpark.pl/5.jpg http://www.morska14.webpark.pl/6.jpg http://www.morska14.webpark.pl/7.jpg
  9. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    nom autoportret powrót do przeszłości.
  10. Takie coś wyskrobałem :/ Link do większego tu: http://www.morska14.webpark.pl/mono.jpg
  11. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Modeling
    No nie bo nie wyjdzie mi to równo, a szczerze to ma być do czołgu koło napędowe i wydaje mi sie że jest jakiś sposób na to ??
  12. SyntaxError dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam taki problem, chcę wyciąć z cylindra wciągniętego i uzyskać powiedzmy szprychy ale kiedy to robie poprzez: convert ediable poly > polygon i zaznaczam na górze elemnt i daje delete pozostaje pusta przestrzeń w srodku nie ma scian jak to zrobić aby poprostu była dziura na wylot, a nie cos takiego : Proszę o pomoc !!!
  13. SyntaxError dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    A więc chodzi mi o to aby skalować daną texturę. Załóżmy ze mam stół i chce nałożyć na niego teksturę drewna. Po nałożeniu lej na drewnie nie jest proporcjonalny do wielkości stołu chcę aby był mniejszy jak to zrobić ? Przepraszam jeżeli pojawił się podobny wątek ale nie znalazłem go.
  14. SyntaxError odpowiedział MohSETH → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Cześć jestem fanem samolotów na śmigło i sporo ich nasklejałem w młodości :D (papier), będe pilnie obserwował postępy w budownie tego śmigła. Jak narazie jesteś na dobrej drodze i nie poddawaj sie !!!.
  15. SyntaxError odpowiedział SyntaxError → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Następny element, taka to szafka z okienkami, ale jeszcze nie skończona :/.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności