Mam problem z importem animacji w pliku FBX z 3ds MAX do iClone8. Po imporcie animacja się rozwala, powxtają flipped normals w wielu obiektach. Gdy importuję pozostałe statyczne obiekty to nie ma problemu. Jak to zrobić? Załączam film.
Znalazłem plug in Unwrella do 3ds MAX do rozkładania textur. To co on potrafi w ciagu minuty to opadła mi szczęka. Myślałem że to niemożliwe. Wziąłem kredyt i kupiłem pełną wersję. Przez lata robiłem to na piechotę co zajmowało wieki.
https://www.unwrella.com/
Zrobiłem wczoraj filmik z rigowania lokomotywy. Może się komuś przyda.
Zrobię także filmik z Unwrelli i Substance Paintera.
Masz link do fajnych tutoriali o tym? Dopiero bedę błądził po Substance Painterze i nie wiem jak to ugryźć.
Kupiłem plugin do 3dsMAX do UVW który się nazywa UnwrapPro i nie wiem czy mi w tym pomoże?
Jakiej motody użyć najlepiej do rozkładania map? Połączyłem już lokomotywę w jeden obiekt i to był chyba błąd ? Bo jak rozkładac teraz mapy poszczególnych elementów?
Lokomotywa Pt47 z tenderem. Model gotowy. Teraz rigowanie napędu oraz texturowanie. Chcę zrobić to w Substance Painterze który niby sam rozłoży UVW? Robiliście już to? Robię w 3ds MAX 2024.
Hej
Czy ktoś z Was tu modelował/rigował ta lokomotywę Pt-47?
Chciałbym odkupić ten model. Także z wagonami jezeli są. Nie mogę nigdzie namierzyć tego modelu na sprzedaż.
Czy ktoś zna wiersz/polecenie jake trzeba wpisać w linii poleceń w lewym dolnym rogu dla zaznaczonego obiektu aby usunąć jedną komendą z wiersza poleceń wszystkie Wire Parameters?
Szukam skryptu dla 3ds MAX który by zautomatyzował/wykonał taką animację jak na filmie poniżej
Nie musi być dokładnie to samo, chodzi o to żeby wszystkie obiekty modelu połączyć w jeden.
[video=youtube_share;JhHsPoK_2RI]
Czy ktoś z Was zdradzi mi tajemnice co zrobić żeby UVW Editor po kolejnym otwarciu zachowywał rozmiar taki jak ustawiłem poprzednio lub taki jaki mu ustawie? Za każdym razem jak go odpalam 100 razy dziennie to muszę go powiększać i przesuwać.