Skocz do zawartości

martin-flash

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jak wysłać animację FBX Cloth simulation do iClone8? Siedzę 12 godzin nad ta animacja i nie mogę jej wyexportować. Gdy wysyłam proste animacje ruchu to wszystko idzie ładnie, a z cloth nie mogę sobie poradzić. jak to wysłać w pliku FBX z pełną animacją? Załączam filmik z problemem. Dzięki https://youtu.be/hU3LXJj7LRs
  2. Nie mogłem odwrócić faces opcjami FLIP, jednakże wszystko wraca do normy z faces po użyciu "resetXform" jednakże obiekt zmienia swoje położenie i cała animacja się rozwala. Jak zrobić reset Xform żeby był tam gdzie jest?
  3. Witaj, Dzięki za poradę. Wszystko się zgadza tak jak pisałeś. Są flipnięte ale nie moge ich odwrócić! Nie wiem o co chodzi? Gdy je odwracam robia się czarne. Nie wiem jak to zrobić? Nagrałem bardzo krótki film pokazujący problem.
  4. Mam problem z importem animacji w pliku FBX z 3ds MAX do iClone8. Po imporcie animacja się rozwala, powxtają flipped normals w wielu obiektach. Gdy importuję pozostałe statyczne obiekty to nie ma problemu. Jak to zrobić? Załączam film.
  5. martin-flash odpowiedział martin-flash → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Znalazłem plug in Unwrella do 3ds MAX do rozkładania textur. To co on potrafi w ciagu minuty to opadła mi szczęka. Myślałem że to niemożliwe. Wziąłem kredyt i kupiłem pełną wersję. Przez lata robiłem to na piechotę co zajmowało wieki. https://www.unwrella.com/ Zrobiłem wczoraj filmik z rigowania lokomotywy. Może się komuś przyda. Zrobię także filmik z Unwrelli i Substance Paintera.
  6. martin-flash odpowiedział martin-flash → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Masz link do fajnych tutoriali o tym? Dopiero bedę błądził po Substance Painterze i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem plugin do 3dsMAX do UVW który się nazywa UnwrapPro i nie wiem czy mi w tym pomoże? Jakiej motody użyć najlepiej do rozkładania map? Połączyłem już lokomotywę w jeden obiekt i to był chyba błąd ? Bo jak rozkładac teraz mapy poszczególnych elementów?
  7. Lokomotywa Pt47 z tenderem. Model gotowy. Teraz rigowanie napędu oraz texturowanie. Chcę zrobić to w Substance Painterze który niby sam rozłoży UVW? Robiliście już to? Robię w 3ds MAX 2024.
  8. martin-flash dodał odpowiedź w temacie → w Wolne dyskusje
    Hej Czy ktoś z Was tu modelował/rigował ta lokomotywę Pt-47? Chciałbym odkupić ten model. Także z wagonami jezeli są. Nie mogę nigdzie namierzyć tego modelu na sprzedaż.
  9. martin-flash odpowiedział martin-flash → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Także nie chcę zaśmiecać sobie systemu Blenderem. Muszę szukać dalej. Lub może któryś z forumowiczówmi to przepuści przez Blemndera?
  10. Jak zaimportować t3d model do 3ds MAX? Szukałem converterów i nie znalazłem. Please help.
  11. martin-flash dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Szukam modelu lokomotywy Pt-47 z pełnym rigiem napędu kół. Do tego kilka wagonów. Czy ktoś z Was chciałby odsprzedać taki model?
  12. Zapraszam na mój tutorial 3ds MAX. Rigging i animacja gąsienicy pojazdu (traktor gąsienicowy). link
  13. Czy ktoś zna wiersz/polecenie jake trzeba wpisać w linii poleceń w lewym dolnym rogu dla zaznaczonego obiektu aby usunąć jedną komendą z wiersza poleceń wszystkie Wire Parameters?
  14. Ursus C 45/451 ciągnik rolniczy. Model wykonałem na bazie modelu kartonowego wydawnictwa MODELIK. 3ds MAX + V-ray Quixel + Photoshop
  15. martin-flash dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Szukam skryptu dla 3ds MAX który by zautomatyzował/wykonał taką animację jak na filmie poniżej Nie musi być dokładnie to samo, chodzi o to żeby wszystkie obiekty modelu połączyć w jeden. [video=youtube_share;JhHsPoK_2RI]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności