Skocz do zawartości

fishfinger

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. fishfinger dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Jest jakaś*mozliwośc zaimportowania/przekonwertowania sceny z z maxa .max do Mayki?
  2. fishfinger odpowiedział MVM → na odpowiedź w temacie → Maya
    miałem podobny problem ale tylko z oknem hypershader. Okazało sięze coś dziwnego działo się przy ustawieniach wyswietlania na 2 monitorze, wyłączyłem 2 pulpit i wszystko wrociło do normy.
  3. fishfinger dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    nie moge znaleść opcji odpowiedzialnej za render samej siatki. W maxie pamietam ze można było ustawić w texturze. Gdzie to siedzi w mayi?
  4. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    super o to chodzilo, thx
  5. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    w powyzszym przykladzie nie mogę spiąć ze sobą 2 bump, jeden rozumiem ma niec outNormal podpiety do normaCamera ale nie widzę nigdzie slota normalCamera a do innych nie da sie podpiąć
  6. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    ok fajnie, a jak teraz można sterować siła bumpa z osobna dla CHECKERA1 i NOISE1. hmmm poprzez kontrast czerni i bieli ???
  7. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    poszukałem troche mi sie roświeliło ale nadal mam problem z podlączeniem 2 bump do jednego materiału.
  8. fishfinger dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Zastanawiam się jak zrobić teksture z przezroczystoscia np. mam nalozona teksture jakiegos zardzewialego metalu i na niej chcialbym umiescic jakieś napisy. Logicznie rzecz biorac moge zrobic wszystko w shopie i wypuscic teksture juz z napisem. Ale czy istnieje możliwość w mayi aby na owa teksture metalu nalozoną w COLOR dodac jescze teksturę z napisem?
  9. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    hmmm w aki sposób najlepiej teraz zasymulować na teksturze efekt blura taki jaki otrzymujemy przy zwiększeniu opcjach tekstury - mental ray - reflction blur i reflection rays ???
  10. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    thx, mathix jest wielki ;)
  11. fishfinger dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    wymodelowalem obiekt, noałożyłem tekstury w MR zaladowałem do IBL teksture HRDI zeby uzyskać ładne odbicia na chromie, nawet jakieś tam wyszły, tylko teraz mam problem z odbiciem modelu na podłodze. Oprocz modelu odbiaja się również to co jest na HDRI. I tu jest "pies pogrzebany" :) można wyłączyć podłodze odbicia z HDRI ale tak żeby pozostało odbicie obiektu ???
  12. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    thx wielkie za porady
  13. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    achaa to tak się robi :) txh miejwięcej wyobrażam sobie jak to zrobić na statycznej jednej scenie, a przy animacji obiektu jak ustawić maskę do obiektu animowanego??
  14. fishfinger odpowiedział fishfinger → na odpowiedź w temacie → Maya
    hmmm, ale nie ma nigdzie opcji w IBL aby nie pokazywał powierzchni i jednoczesnie tlo nie było czarne a np. niebieskie?? mam akurat czarne elementy i maskowanie w AE owego koloru zezre mi tez te elementy :/
  15. fishfinger dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Mam mały problem: W mental rayu zaladowałem do image baased lighting teksture HDRI, nie chcąc aby się renderowała (tylko pojawiala sie w odbiciach) wyłączyłem w render stats - primary visibility, wsystko jest ok, gut cacy tylko, że nie mogę znaleść zmiany koloru tla, próbowalem w envronment camery ale niestety zmina kolory nie wpływa na nic... Mozna to jakoś zrobić, czy jedynym rozwiązaniem będzie ręczne zrobienie sfery i nalożenie HDRI?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności