Skocz do zawartości

PdM

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

PdM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czy ma ktoś pomysł, jak zrobić materiał wosku od świeczki o zabarwieniu lekko zielonym za pomocą materiału raytrace lub vray advanced(czy jak to się zwie)? I nie chodzi mi tu o materiał z final rendera, tylko o zamiennik dla VRAY\'a.
  2. Praca jak do tej pory genialna wręcz! Podziwiam cię chłopie za wytrwałość! Ile ty to modelowałeś? przyciemnij niektóre texturki, a będzie taki fajny, mroczny klimat.
  3. PdM

    Flash-ćwiczonko-armata

    Problem ciekawy. Chętnie też poznam jak to obliczyć...
  4. PdM

    Pamiec Podreczna ??

    1.Max wykorzystuje tą pamięć podręczną, którą ma WINo zadeklarowaną. Czyli jak masz ustawione 100% dysku E i 0%C na swap to będzie wykorzystywał E. Jeśli skończy sie miejsce to będzie albo czekał, aż sie ono zwolni albo się zapyta, czy zezwalasz na użycie dodatkowego miejsca. 2. Żaden program po przejściu na SWAP nie będzie pracował szybko. Ta prędkość jest wiele razy mniejsza od prędkości analizy danych w pamięci RAM i dlatego właśnie SWAP jest wolniejszy. Jedyne wyjście to kupić sobie jakiś supermega podkręcony dysk i duużo ramu. Z tego co p[amiętam MYST\'a3 robili na kompach z kilkoma gigabajtami ramu. Zresztą co ja będę ci opowiadać... Na stronie Adka jest taka rubryka jak benchmark. Zajrzyj tam. ================== Mam nadzieję, że nie pokręciłem nic i dobrze przedstawiłem użycie pamięci. Jeśli się pomyliłem, niech ktoś sprostuje mnie.
  5. Niestety nie wiem jak on to konwertuje, ale wiem, że konwertuje do jakiegoś pliku .x, który jest textowy. Potem ładuje model funkcją D3DXLoadMeshFromX. Dałem mu czołg jako gąsiennice, nadwozie, wieżyczka, lufa, lufa+wieżyczka jako jeden model(attach z mesh edit). Spłaszcza się lufa sama i lufa z podczepioną wieżyczką. Plik jest tutaj. Jest tam wersja cała i rozczłonkowana. Jest tam też tymczasowa textura będąca blueprintem czołu z suurland.com. | | :D V [Wyedytowany dnia 1-7-2004 > PdM]
  6. No właśnie. Z kolegą robię grę. On pisze, a ja robię modele. Jednal wyskoczył problem, bo pewien model, czołgu dokładniej się spłaszcza po exporcie z .3ds do .x (który ma być łatwo ładowany jakąśtam funkcją), traci wartość X i zostaje płaszczyzna ZY. Czy coś się da z tym zrobić? Ciężko grać, gdy strzelają do siebie dwa płaskie czołgi w przestrzeni 3d. ps. nie jestem pewien, czy to dobre miejsce na ten temat, ale mnie tutaj właśnie najbardziej pasuje. Jeśli moderatorzy znajdą lepsze miejsce niech ten temat przeniosą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności