Skocz do zawartości

Goliath

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Hamburg

Goliath's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ja tez jestem poczatkujacy ( zobacz P-40 curtis ) i wiem co to za bol gdy ma sie w glowie super pomysl i wie dokladnie jak to wszystko powinno wygladac ale gdy zacznie sie pracowac i zrobi pare rendingow to jakos czlowieka ogarnia mysl - kurcze .. cos nie tak. Od pomyslu do realizacji jest dluga droga , a to czego trzeba to cwiczyc.Nikt sie mistrzem nie urodzil , a czego kazdemu trzeba to doswiadczenie. Jak dla mnie jest calkiem ok.Geometria nie jest jak naj prostrza no i texturki tez sa. ;) @Yansen - pokombinuj sobie w photoshopie , zrob pare tutoriali o maskach , i kilka dla maxa (3dtotal.com -> free stuff -> tutorials - podzielone w kategorie , materialy sa na dole dla maxa , sa tez dla photoshop)
  2. Dzieki! Smiglo bedzie zrobione! - i nad oswietleniem tez troche popracuje :) - no coz po 2 miesiacach trudno miec wiele wprawy ;) Co znaczy - texturki nie sa zuzyte? Dodac jakies smugi od smaru , zabrudzenia itp ? To chyba da sie zrobic , tylko musze zrobic 2 texturke zeby sie troche samolot roznil.Najlepiej bybo by dodac inny samolot - np bombowca , ale niestety to moj pierwszy model samolotu , wiec troszke by potrwalo dodawanie objektow hehe. Ale mysle , ze z inna texturka i jesze jednym samolotem bedzie to juz wygladac ciekawiej. Dzieki za odpowiedzi i czekam na dalsze opinie!
  3. Witam wszystkich.Prezentuje wam dzis moja pierwsza ukonczona (jak dla mnie) prace.Jestem totalnym amatorem ,ktory lubi wiedziec jak sie cos robi , i tak stalo sie w przypadku grafik 3d.Ucze sie maxa od 2 miesiecy i 'pozeram' wszysktie tutoriale jakie tylko moge znalezc.Prosze o kreatywna krytyke. Model wykonany na podstawie zdjec i rysunku technicznego konstruktora. Textury wykonalem z pomoca adobe photoshop (dlatego jakosc nie jest najlepsza). W maxsie zwykly render.Po tym obrobka w photoshop'ie - motion blur dla wprowadzenia atmosfery ruchu. Wiem , ze moja praca moze byc smiechu warta dla niektorych z was (niektore prace po prostu sa piekne!) ale dla mnie to 1szy projekt, ktory doprowadzilem do jako takiego konca po 2 miesiacach nauki 3d s maxa... P.S. Kabina pilota jest pusta - prace w trakcie.
  4. Goliath

    Z przodu nie widać tyłu

    Albo klinkin prawym klawiszem na nazwie viewportu( np Perspective) wybierz configuration i zazanacz 'Force 2-sided' (w openGL) albo wrzuc material i zaznacz w opcjach materialu '2-sided'.
  5. Faktycznie pomoglo. Choc textura nie jest jesze idealnie pokazana to jest juz o niebo lepiej! Wielkie dzieki.. (tak myslalem ze to wlasnie te opcje ale sam nie chcialem grzebac..hehe) PS sorki za tego posta ale nie moglem nic znalesc wiec zaczolem nowy watek...teraz bede juz wiedzial gdzie zajrzec najpierw..
  6. Mam taki maly problem ... W maxsie 6 gdy nakladam texture na plane - na przyklad obrys samochodu to jakosc textury we viewport jest poprostu do .. bani!Trudno rospoznac co to powinno byc - juz nie mowiac o szczegolach - nawet gdy textura obrysu ma bardzo wysaka jakosc i rozdzielczosc.Nawet z wlaczona opcja 'texture correction'. Max smiga na GF 4 Ti 128ram wiec nie powinno byc problemu ze zwyklym obrazkiem co ma kilka czarnych kresek nawet jesli to nie najnowsza karta. Probowalem juz na open GL i D3D - directX 9 i 8.1 - zadnych zmian...Ktos ma moze pomysl co zrobic..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności