Jump to content

WyRC

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About WyRC

  • Rank
    Member
  • Birthday December 8
  1. Jak juz jestesmy przy modyfikatorach... to takie lamersie pytanie... jak uzywam turbo to mi wyglada to ladniusio... ale jak zazuce mesha to mi wychadza jekies dziwne buly... to moja wina czy co ? jak bede mial wiecej czasu to wkleje przyklad...
  2. Witaj. Jezeli chodzi o moj efekt to jeszcze nie jest to 100% i najprawdopodobniej sprobuje Twojego pomyslu - i zobaczymy. I wielkie dzieki za nakierowanie na turbosmooth'a. Pozdrawiam. WyRC
  3. zrobilem to tak jak na rysunku...
  4. dzeiki chlopaki za opcje roziazania problemu... a ja rano sie obudzilem i eureka... i mi wyszlo.. pozdro.
  5. Jak by mi nie przeszkadzalo to bym nie prosil o pomoc. Po meshSmooth'cie wyglada to tak jak na obrazku ponizej.. czyli do dup*y. pozdrawiam.
  6. Mam maly problemik...(na rysunku) jak to polaczyc by bylo dobrze i bez trojkatow ??
  7. Witaj. Nie wiem jak rozwiązać problem animacji zawieszenia w max’ie, ale wydaje mi się że najłatwiej geometrie zawieszenia rozrysować w np. AutoCad’ie (bez żadnych 3d – po prostu geometria wykreślna). Co do samego zawieszenia: -czy wahacze (czarna kreska) są przedstawione w pozycji auta gotowego do jazdy? Jeżeli tak to jest to błędne myślenie. Ona (czarna kreska) w takim położeniu według mnie powinna przedstawiać zawieszenie w momencie maksymalnego ugięcia (w tym momencie masz najmniejszy prześwit); -Szara kreska to porażka – mocowaniem dolnego wahacza szorujesz glebe. A w załączniku masz pokazane jak to mniej więcej powinno wyglądać.... Pozdrawiam i życzę powodzenia przy budowie auta.
  8. tak sobie czytam i podziwiam... fajnie wam to chlopaki wychodzi... ale mam jedno ale (do wszystkich audi a3 w WIP)... chodzi glownie o krawedz idaca wzdloz poku od przedniej do tylniej lampy... patrze na Twoj model i na fotki w necie( http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i1023/102340_00mg.jpg ) i chyba mi sie wydaje ze lekko przesadziles z "gabarytami" wciecia a po drugie chyba (male foto) nie doprowadziles jej do konca na przednim blotniku od nadkola do lampy... to tylko takie male uwagi narazie... Pozdrawiam
  9. Jestem nowy ale na samochodach troche się znam (chyba) bo na modelingu to nie za bardzo. Ogólnie Miura Piękny samochód jest i nie widze potrzeby "tjuningu" hehe. Co do felg to racja - Osadzone bardzo głęboko - zazwyczaj osadzenie jest pośrodku szerokości felgi - a tu ta felga to chyba ogromnych rozmiarów. Są przecież granice nadkoli. Ale jak znam życie to ja sie nie znam. Pozdrawiam
  10. Witam . nowy jestem. Ale widze, że nie mam szans z wami chłopaki. Renówka pierwsza klasa, miodzio, fafużaście. Tylko może byś tak daszek zdjął :). Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy