Skocz do zawartości

marc_in

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. marc_in odpowiedział marc_in → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Nie dołuje się, chociaż może kilka osob chcialoby.Niektorych wkurza to ze w ogole istnieja ludzie ktorzy mogliby robic to samo (3d) lepiej czy gorzej i tylko oni sa guru bo potrafia zrobic render jak zyleta. Nie Ja wlasnie mialem na celu zrobic render wlasnie taki jak ten, brudny, niedokladny, z szumem.Jesli niektorzy tego nie kumaja to niech ida sobie zrobic kolejny renderek swoich dopieszczonych lampeczek w rozdzialce 12k/12k. Wg. mnie scena ma klimat, nawet jesli jest slaba i wlasnie tego brakuje w 99% prac tutaj. DAlej czekam na ew. konstruktywne,sensowne krytyki :] Pozdrawiam
  2. marc_in odpowiedział marc_in → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Sorry, ale zbiera mi sie na wymioty jak widze te oryginalne pokrywki od tuby czipsów. Nie chodzi tu do końca zreszta o model bo ten różni sie duzo wieksza iloscia elementow od oryginału. Nic nie poradze :], zawsze znajde w jakiejs bryce cos co mi nie pasuje i to zmieniam. Sorry mogłem napisac "like gt90" albo gt90 made in china
  3. marc_in odpowiedział marc_in → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Jak to wgrałem ? :P Oswietlenie HDRI + kilka slabych vray lightow
  4. Nawiązań i powrotów ciąg dalszy :] Tym razem padło na forda gt90 z NFSa.Takie tam moje małe zabawy :] Sorry, ze trzeba przy dobrym zaciemnieniu na to patrzec :P tak wyszło jakos:D
  5. marc_in odpowiedział marc_in → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    hahha to fakt, najwazniejszy element :D moze dorobie w wolnym czasie jakiegos takiego chociaz puknietego bokiem lecacego na sciane ludka :P oooo wiem wiem, albo na tory :D
  6. Witam ;] Z miłości do w/w gierki z czasów dzieciństwa :P postanowiłem jeszcze raz ozywic Maxa w lekko przerobionej formie, w nowym miejscu, w odpowiedniej lekko industrialnej scenerii metra. Soft: Max8,vray,corel,AI,PS,Paint(joke):D
  7. marc_in dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam Mam nadzieje, ze wystarczy wytlumacznie bez screenow. Sprobuje jak najkrocej ;] W momencie kiedy probuje rozpiac hisolver pomiedzy dwoma helperami za pomoca position constraint powoduje on skalowanie trzeciego helpera i tym samym pomniejszenie calego modelu. Moze da sie jakos zablokowac to skalowanie ? Problem wynikl z tego tutka : http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/create-an-advanced-drifting-car-rig-in-3ds-max-day-1/ w 39 minucie chodzi o helpera ktory jest na dole i podpiety jest do body samochodu, skaluje mi sie w momencie kiedy gorny helper podpinam za pomoca position constraint .....
  8. marc_in odpowiedział dr Ug → na odpowiedź w temacie → Referencje
    szukam BPkow zacisków samochodowych z gory kujkowac za hlp ;]
  9. wez se moj spychacz z avatara i niszcz, niszcz gwalc i pladruj ! :D bo do apokalipsy to sporo narazie sa radosne zabawy widze :] podobaja mi sie, ale z koncepcja sie troche mijasz :D i te zbrojenie wychodzace na gorze do poszarpania bo taki lamiace sie na poligonach nie szczegolnie wygladaja :D i noise`a im :P
  10. marc_in odpowiedział krychabig → na odpowiedź w temacie → Modeling
    zamiesc je tu moze
  11. marc_in odpowiedział godzio → na odpowiedź w temacie → Modeling
    uczysz sie na architektórze ?
  12. marc_in odpowiedział krychabig → na odpowiedź w temacie → Modeling
    sprobuj uzyc modyfa - uvwmap i rozciagnij bitmape na obszar ;]
  13. marc_in odpowiedział strong → na odpowiedź w temacie → Animacje
    mi sie bardzo podoba rodem naprawde z blizarda np. tam tez nie do konca jest to realistyczne :D bo kto powiedzial ze ma byc :D super super ,troche wiecej tej walki teraz poprosze :D z krwia itd. :D
  14. marc_in odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    no fajniej by bylo na malych chmurkach dymu widziec jak sie zachowuje i wyglada ,poki co super
  15. marc_in odpowiedział marc_in → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No wlasnie zdecydowanie bedzie trzeba :) zaraz uderzam w plener wiec sobie posiedze i porysuje na swiezym powietrzu :] najlepsze rozwiazanie :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności