Jump to content

marc_in

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About marc_in

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/13/1983

City (optional)

  • Miasto
    Bielsko-Biała
  1. Nie dołuje się, chociaż może kilka osob chcialoby.Niektorych wkurza to ze w ogole istnieja ludzie ktorzy mogliby robic to samo (3d) lepiej czy gorzej i tylko oni sa guru bo potrafia zrobic render jak zyleta. Nie Ja wlasnie mialem na celu zrobic render wlasnie taki jak ten, brudny, niedokladny, z szumem.Jesli niektorzy tego nie kumaja to niech ida sobie zrobic kolejny renderek swoich dopieszczonych lampeczek w rozdzialce 12k/12k. Wg. mnie scena ma klimat, nawet jesli jest slaba i wlasnie tego brakuje w 99% prac tutaj. DAlej czekam na ew. konstruktywne,sensowne krytyki :] Pozdrawiam
  2. Sorry, ale zbiera mi sie na wymioty jak widze te oryginalne pokrywki od tuby czipsów. Nie chodzi tu do końca zreszta o model bo ten różni sie duzo wieksza iloscia elementow od oryginału. Nic nie poradze :], zawsze znajde w jakiejs bryce cos co mi nie pasuje i to zmieniam. Sorry mogłem napisac "like gt90" albo gt90 made in china
  3. Jak to wgrałem ? :P Oswietlenie HDRI + kilka slabych vray lightow
  4. Nawiązań i powrotów ciąg dalszy :] Tym razem padło na forda gt90 z NFSa.Takie tam moje małe zabawy :] Sorry, ze trzeba przy dobrym zaciemnieniu na to patrzec :P tak wyszło jakos:D
  5. hahha to fakt, najwazniejszy element :D moze dorobie w wolnym czasie jakiegos takiego chociaz puknietego bokiem lecacego na sciane ludka :P oooo wiem wiem, albo na tory :D
  6. Witam ;] Z miłości do w/w gierki z czasów dzieciństwa :P postanowiłem jeszcze raz ozywic Maxa w lekko przerobionej formie, w nowym miejscu, w odpowiedniej lekko industrialnej scenerii metra. Soft: Max8,vray,corel,AI,PS,Paint(joke):D
  7. Witam Mam nadzieje, ze wystarczy wytlumacznie bez screenow. Sprobuje jak najkrocej ;] W momencie kiedy probuje rozpiac hisolver pomiedzy dwoma helperami za pomoca position constraint powoduje on skalowanie trzeciego helpera i tym samym pomniejszenie calego modelu. Moze da sie jakos zablokowac to skalowanie ? Problem wynikl z tego tutka : http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/create-an-advanced-drifting-car-rig-in-3ds-max-day-1/ w 39 minucie chodzi o helpera ktory jest na dole i podpiety jest do body samochodu, skaluje mi sie w momencie kiedy gorny helper podpinam za pomoca position constraint .....
  8. szukam BPkow zacisków samochodowych z gory kujkowac za hlp ;]
  9. wez se moj spychacz z avatara i niszcz, niszcz gwalc i pladruj ! :D bo do apokalipsy to sporo narazie sa radosne zabawy widze :] podobaja mi sie, ale z koncepcja sie troche mijasz :D i te zbrojenie wychodzace na gorze do poszarpania bo taki lamiace sie na poligonach nie szczegolnie wygladaja :D i noise`a im :P
  10. marc_in

    Duży problem

    sprobuj uzyc modyfa - uvwmap i rozciagnij bitmape na obszar ;]
  11. marc_in

    Barbarian

    mi sie bardzo podoba rodem naprawde z blizarda np. tam tez nie do konca jest to realistyczne :D bo kto powiedzial ze ma byc :D super super ,troche wiecej tej walki teraz poprosze :D z krwia itd. :D
  12. marc_in

    Fire Contest

    no fajniej by bylo na malych chmurkach dymu widziec jak sie zachowuje i wyglada ,poki co super
  13. No wlasnie zdecydowanie bedzie trzeba :) zaraz uderzam w plener wiec sobie posiedze i porysuje na swiezym powietrzu :] najlepsze rozwiazanie :P
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy