Skocz do zawartości

CobrAM

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Tarnowskie Góry

CobrAM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. OK, dzieki mam już podstawe sceny, ale jak ... odbić to światło - jaki materiał odbije Promień ?? bo z tego tutoriala, to niezabardzo widać, (może dlatego że Maya nieznam :/ )
  2. Myśle że dobrze byłoby jeśli tu każdy co znajdzie oferte dla Grafika, ale z pewnych wzglądów niemoże z niej skożystać, umieści tu info o tej ofercie/pracy. ja znalazłem takie: Grafika 3D - Gry http://www.niusy.ucz.pl/article.php?id=148059&group=pl.praca.oferowana Grafika do WWW http://www.niusy.ucz.pl/article.php?id=148051&group=pl.praca.oferowana Gry 3D - 3Dmax, C++, DirectX i inne http://www.niusy.ucz.pl/article.php?id=148000&group=pl.praca.oferowana Jak ktoś zna CAD: http://www.niusy.ucz.pl/article.php?id=147972&group=pl.praca.oferowana 3DMax, Maya http://www.niusy.ucz.pl/article.php?id=147999&group=pl.praca.oferowana To na tyle na razie jak znajde więcej to nawrzucam ;) PS: Mam nadzieje że post jest zgodny z RuleZ ??
  3. powiedz jak to uruchomić, i jak to zrobić, znasz może jakieś tutki z fajnymi "Efektami" do 3ds max,
  4. Kumpel podpowiedział mi że da sie to zrobić Create>SpaceWarps>Deflectors>... ale niewiem jak sie tego używa, prubowałem różnymi sposobami i te elementy mi "nie działają". Jaką Książke Polecanie do nauki 3d Studio. PS. zobaczcie moje prace na http://cobram3.w.interia.pl/ i powiedzcie co jak mi wychodzą.
  5. Chodzi mi o ten efekt (obrazek w środku: W miejscach odbicia jest element załamujący. Rozumiem także że Caustyca to podstawa w takiej scenie. Wyjaśniam: jeśli poświecisz latarką w lustro to promień swiatła sie odbije pod kontem= kontowi padania, w wielu scenach 3dstudio, brakuje właśnie tego efektu w miejscach gdzie światło pada np. na szybe. PS. jak sie dodaje nowe materiały w 3dstudio (materiał.mat, bo jak wrzucam do 3dsmax6\matlibs\ to niewidać go w Materaial rowser)
  6. Witam, bardzo mnie ten temat zaciekawił, widziałem kiedyś scenke w której koleś używał właśnie efektu światła odbitego w jakimś elemencie które odbija sie w 100 % (no może w 90) i leci dalej - czyli tak jak w życiu. Jak to zrobić. Mam dostępny VRay, fRender, Mental Ray.
  7. CobrAM

    Net Rendering

    Może ten temat już był, i może nie tu lecz innym dziale, ale problem dotyczy konkretnie VRay. mam 2 kompy, oby2 tak samo skonfigurowane (3DMAX + Vray) i jak daje Net Rendering to renderuje poprawnie ale na tym 2 kompie używa Default Scanline, i scena jest w paski: Vray i Scanline. Wygląda koszmarnie. Niemówiąc już o braku textur, które musze wrzucać na 2 komp z identyczną ścieżką. Jak odpalić NetRendering z pełnym VRay na 2 kompach ??
  8. Robie scenke starego opuszczonego kościołu, mgła, wnętrze troszke zdewastowane itd. Mgła - światło wpada jedynie przez Witraże w oknach co zrobić aby Volume Light "zakolorowało" sie na Bitmapie VRayMaterial (czy innego bo mam także fR, Mental Ray) Niechodzi mo i bitmapke założoną na światło ale o czysty efekt "witraża". Na stronie Max3D.pl jest Tutorial, ale z Bitmapą na Świalełku. PS: Jestem Lamer w 3DS Max, więc wybaczcie "lanie wody", zapraszam na moją stronke i czekam na ocene SPECJALISTÓW, czy mam szanse coś osiągnąć ??.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności