Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DaiSanVisualArts

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. //tworzę temat na Animacjach, nie wiem czy bardziej pasuje tutaj czy na 3D Wip// Cześć, jestem grafikiem koncepcyjnym w międzynarodowym projekcie medycznym na VR (prosoma.com). Kieruje tam wizją strony wizualnej i przychodzę z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych osób w designie modelu postaci pod animacje. Obecnie jesteśmy na etapie tworzenia finalnej koncepcji środowiska i postaci, po 2 latach prototypowania, testów i badań. Poniżej zamieszczam rysunki 2 postaci + wstępny szkic 3D kobiety podesłany przez modelera. Będę wdzięczny za spojrzenie na koncepty okiem riggera/animatora/postaciowca, pomoc merytoryczną i sugestie dotyczące poprawności meshu. Czy istnieją jakieś błędy designerskie, które mogą wyjść przy animacji? Co wymaga szczególnej uwagi jeśli chodzi o animację twarzy i postury tych postaci? Dodam jeszcze, że postać będzie przeważnie unosić się w powietrzu (taka żeńska wersja Yody) i prowadzić pacjenta po światach w VR, terapii etc., a towarzyszyć jej będzie około 2x większy pupil (być może dojdą jeszcze inne postaci). Nasz team ciągle się powiększa więc jesteśmy zainteresowani współpracą z kompetentnymi osobami, które chciałyby pomóc przy kwestiach zw. z animacją, designem, modelami, riggami etc. Dziękuję!
  2. Dzięki! Z kolorami jest spora zagwostka. Postać ma symbolizować energię życia, moc, magię, mądrość, bezpieczeństwo etc. stąd wróżkowe kolory. Ale przyznaję rację, starsza osoba zazwyczaj ubiera się w sposób bardziej stonowany :)
  3. Cześć, jestem grafikiem koncepcyjnym w międzynarodowym projekcie medycznym na VR (prosoma.com). Kieruje tam wizją strony wizualnej i przychodzę z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych osób w designie modelu postaci pod animacje. Obecnie jesteśmy na etapie tworzenia finalnej koncepcji środowiska i postaci, po 2 latach prototypowania, testów i badań. Poniżej zamieszczam rysunki 2 postaci + wstępny szkic 3D kobiety podesłany przez modelera. Będę wdzięczny za spojrzenie na koncepty okiem riggera/animatora/postaciowca, pomoc merytoryczną i sugestie dotyczące poprawności meshu. Czy istnieją jakieś błędy designerskie, które mogą wyjść przy animacji? Co wymaga szczególnej uwagi jeśli chodzi o animację twarzy i postury tych postaci? Dodam jeszcze, że postać będzie przeważnie unosić się w powietrzu (taka żeńska wersja Yody) i prowadzić pacjenta po światach w VR, terapii etc., a towarzyszyć jej będzie około 2x większy pupil (być może dojdą jeszcze inne postaci). Nasz team ciągle się powiększa więc jesteśmy zainteresowani współpracą z kompetentnymi osobami, które chciałyby pomóc przy kwestiach zw. z animacją, designem, modelami, riggami etc. Dziękuję!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.