Skocz do zawartości

srywol

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, Mam pytanie jak w temacie. Do czego tak naprawdę służy render to texture. Wiem mniej więcej jak odbywa się cała procedura, ale zastanawia mnie użyteczność tej metody. W czym ona tak naprawdę ułatwia życie. Kiedy warto ją stosować? Czy dzięki niej w pewnych wypadkach osiągamy coś szybciej/lepiej/łatwiej? Grafiką 3d się nie zajmuję, czasem tylko renderuję coś na wlasne potrzeby z doskoku i zastanawiam się czy ta opcja może mi coś w życiu ulatwić:). pozdrawiam!
  2. srywol dodał odpowiedź w temacie → w Web Art
    Witam w trakcie poznawania silnika away 3d, zetknalem sie z jednym z podstawowych tutoriali http://www.flashmagazine.com/Tutorials/detail/away3d_basics_a_simple_away3d_class_explained/ . P róbuje go przerobić, lecz nie potrafie dojsc gdzie robie błąd. Tworze nowy plik flv, dodaje klase, wklejam tam kod. Zapisuje wszytko w katalogu z awayem. Podczas próby debugowania otrzymuję 10 błędów. Załaczam screen z bledami debuga.
  3. srywol odpowiedział srywol → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    dziekie xmass, trafiłes w samo sedno było 1,8 ustawione 1,0 wiele zmieniło:)
  4. srywol dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    Mam problem mianowicie: Nałożona na zwykłego boxa textura trawy, przy defoult renderze w mr ma koloy jak oryginalny .jpg, ale gdy dodaje juz daylighta ustawiam mr sky, mr sun, expure controle też od mentala, wszystko blednie jak poniżej. I tak z kazdą texturą, przez co rendery są takie przysnieżone;/ Co może być tego przyczyną, gdzie szukać?
  5. srywol odpowiedział srywol → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Szczerze to nie wiem jakie to są "angielskie okna" ale pogoogluje pewnie za tym. Celowo ich narazie nie dalem bo nie mam na nie pomysłu, a nie chce szpecic, pozatym beda mi sie zlewały na białym wiec narazie jade bez. Pewnie dodam je w kolejnym upie + jakies okkienice. Co do kowbojów to nie wiem z organiki jestem zerem, ale jakoś to miasteczko trzeba będzie ożywic, jakies konie, wozy, a jak starczy serca i samozaparcia to i ludzie.
  6. Witam, wszystkich, nie bede mowil ze witam po przerwie bo i tak nikt mnie nie pamieta:) Do rzeczy po latach znowu odpaliłem maxa z nudow i nawet znowu zaczęło mi się podobąć. Wrzucam do WIP-a scene nad którą pracuję - bardzo powoli z braku czasu. Czekam głownie na sugestie i porady. Pozdrawiam
  7. srywol dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Orientuje się moze ktos ile trzeba było miec punktów w zeszlym roku aby dostac się na wydzial budownictwa na politechnike sląską??
  8. srywol odpowiedział Vegavin → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A wiec miejsca w ktorych sciany sa opkopcone sa zbyt ciemne. To cos po prawej to puszka??? Przynajmniej tak mi sie wydaje jesli to puszka to jest zbyt wielka i zabradzo sie zuca w oczy za jasna jest.
  9. srywol odpowiedział Barcisz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Joł Juz weekend wiec jak tam z moim modelikiem znajdzie sie tam jakas niemiecka ciezarowka??
  10. srywol odpowiedział Pawelkos → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Stodoła czy domek niwiem co to jest teraz jest za jaskrawy. Jakbyś zrobil nowa trawe taką mięciutką to by było cool bo to mi bardziej wycieraczke przypomina. No i niebo troszke słabe
  11. srywol odpowiedział srywol → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Czy tak jest we wszystkich wersjach maxa ?? Bo ja mam 4 i jakos tego niewidze!!
  12. srywol dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Ktos mi kiedys powiedzial ze przy pracy w maxie wrecz zbawienne jest stosowanie wasrtw a ja ni grzyba nie czaje jak ich uzywac gdzie one som i do czego oraz jak je zastosowac> Moze mi ktospokrotce wytlumaczyc?? Najlepiej na jakis rysunkach bo wtedy najlepiej kumam :d.
  13. srywol odpowiedział Barcisz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Skoro sie chwaliles ze masz duzo tych modelikow :D. Mam pytanie znalazl by sie tam jakis modelik jakiejs NIemieckiej ciezarowki z okresu II wojny??. Byl bym wdzieczny bo byl by mi przydatny do mojej sceny. Pozdro
  14. srywol odpowiedział srywol → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A little bit of update. :D Ups chyba przed renderem kawałek drogi mi sie wycioł :|. Praca idzie poooooooooowoli bo mój procek cos nie teges wiecie.
  15. srywol odpowiedział srywol → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo chciałbym zrobic takich wychodzacych ludzi z obozó najlepiej po wyzwoleniu ale chyba brak mi jeszcze umiejetnosci nigdy nie modelowałem twarzy ani ludzi. Tak wiec moze zdecyduje sie na jakas przejezdzajaca ciezarowka ktora wyjezdza akurat z obozu. Co wy na to??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności