Witam
Sprawa jest prosta, widzę że na kuli już raz był zastosowany boolen (post 7) więc zanim użyjecie boolema po raz drugi na linii warto sprawdzić STL Check czy kula ma otwarte powierzchnie – jeżeli tak to trzeba zweldować punkty. Modyfikator boolem tak już ma jak obiekt jest zamknięty to wszystko działa dobrze, jak jest otwarty to robią się dziury rys 2.
Pozdrawiam
Cóż kolor jaki jest każdy widzi, nie jest najlepszy ale to nie jest ostateczna wersja. Modelując zawsze daje texture na elementach wykończonych w 100%, a że nie do końca dobrą to inna sprawa :).
Jeżeli chodzi o poprzedni model to pozycja w trakcie jazdy jak dla mnie jest ok, postać ma 186 cm wzrostu.
Dzięki za komentarze, model jest wyskalowany więc dałem ludka do porównania, a że motocykl jest bardzo mały może do wyglądać śmiesznie :) Materiały i oświetlenie nie są moją mocną stroną ale ciągle pracuje na tym. Pozdrawiam.
W tej wersji nie planuje dawać żadnych osłon na łańcuchy, trochę hardcor ale tak zostanie. W następnej wersji dam osłony. Pozdrawiam
Edit: wstawiłem ludka 186 cm wzrostu dla skali porównawczej, na dziś koniec renderowania.
Witam
To co mnie najbardziej razi to przód, tzn maska zaczyna się za ostro, zaokrąglij ja. Jeżeli chodzi o lampy przednie to nie jestem pierwszy, który zawraca na to uwagę, ale są bynajmniej dziwne. Co do kół, to do pełnych felg dałbym baloniaste opony z białym paskiem, nisko profilowe znacznie lepiej pasują do alufelg. Oczywiście to Twój concept więc zrobisz po swojemu.
Pozdrawiam.
Witam ciągle walczę z materiałami i wyniki nie są satysfakcjonujące. Bubu materiał tylnej lampki to pomyłka, a jeżeli chodzi o wężyk to raczej zostanie niebieski, choć może coś pokombinuję. Zamieszczam dwie wersje, ale malowanie na wersji B jest zarezerwowane do innego modelu, trochę ich jest w kolejce. Pozdrawiam.