to jeszcze troche pojatrze:)
czy teksturujac model wykozystujecie tylko kanal diffuse, czy moze robi sie cos w bump rowniez? tylko nie wiem jak bo tego nie widac w view porcie. podobne pytanie mam odnosnie opacity.
to jeszcze jedno egzystencjale pytanie;) z tego co widze nie uzywa sie do teksturowania programow typu Deep Paint 3D, jak wiadomo bitmapa stworzona w takim programie wyglada jak jakis szum gdy ja wczytamy do zwyklego programu sluzacego do ogladania 2D.
czy kienci nie zycza sobie aby wlasnie teksturowac cos programami do malowani 3D, czy moze w tej kwesti daja wam wolna reke?
hej jestem poczatkujacy. czy mozecie mi wyjasnic co to oznacza?
- model 1k, model 3k bo widze takie teksty w tym poscie i nie wiem o co chodzi?
- co to oznacza rigowanie?
- jak to jest czy potem gotowy model podlacza sie za pomoca modifikatora skin lub tego z harakter studio do kosci tak w ten sam sposub jak robi to sie z modelami high resolution?
- co oznacza rigowanie siatki i jak sie to robi?
jezeli ktos mi odpowie to bardzo dziekuje.
pozdrawiam Giedroic
ps
zaowazcie, ze jak w edit mesh zaznaczysz z poziomu poly wszystko, to pokazuje ci taka sama liczbe wybranych elementow jak zaznaczenie wszystko z poziomu faceow.
tak ja o tym wiem, ale kilka razy spotkalem sie z tym, ze ktos mowil to ma miec 1000 poly a chodzilo mu o 1000 faceow. poprostu czy nie jest tak ze w modelowaniu do gier face a poly sa czasmi jednoznaczne.
jednym slowem czy w zleceniu np 1000 poly nie oznacza 1000 faceo? chyba zaczynam sie powtarzac;)
czesto jest tak, ze ktos ma wymodelowac np. postac, ktora ma skladac sie powiedzmy z 2000 poly. czy poly a fejsy to jest to samo?
w edit mesh gdy daje zaznacz wszystko z poziomu polygonow jak i faceow pokazuje mi ta sama liczbe. wiec przypuszczam, ze jedno i drugie to to samo ale sie wole upewnic.
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!