Czy jak zrobie soczewkę w odpowiednim kształcie i np przepuszcze przez nią światło to zostanie ono rozproszone, odbite i załamane w takim samym stopniu jak światło przechodządze przez taką samą, tylko że prawdziwą soczewkę - oczywiście index of ref. musi być taki sam jak w realu.
Ja to bym mu dał przyciemniane szyby iwielką białą naklejkę nike na tylniej szybie a na przedniej blau punkt a felgi dał coś w stylu OZ racing - takie białe i kanciate- ale to tylko moja fantazja więc weź z tego co chcesz.
Mam mianowicie taki problem - jak coś zrobię w maxie 5 i zapiszę to jak chcę otworzyć to zawsze pisze file failed to open i lipa w kaczke nawet zrobiłem test i w scenie dałem sferę i box jeden zapisalem i dupa to samo.
Może ktoś mial podobny problem i wie co z nim zrobić?
Jednocześnie chcialbym nadmienić że nie ma teraz na forum działu poświęconego samemu programowi 3ds max i problemom w jego działaniu.
Ponadto pod poniższymi adresam znajdziecie więcej wiadomosci na temat samej bitwy. Prosimy również o wypowiadanie sie na temat prac w tym topicu - jest to bardzo pomocne.
http://virus18.proboards17.com/index.cgi?board=Bitwa
http://www.czc.zsi.pl/virus18/
A oto prace mojej skromnej osby czyli Mrozika:
Tytuł pracy: Star Szip Super Kul De Luks Iks Pe
Ponadto pod tym adresem znajdziecie dokładny opis oraz wszystkie dane techniczne mojego statku.
Hej jest taka mała sprawa potrzebna mi jest pomoc. Otóż razem z kolegami urządziliśmy sobie małą bitwę, naszym zadaniem było zrobic statek kosmiczny.
Co do wykonania i formy nie było żadnych zastrzeżeń - miał to być po prostu statek kosmiczny. Podobny temat był już w dziale na luzie ale przypadkowo zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach, dlatego raz jeszcze zapraszam wszystkich do głosowanie na najlepsze prace.
W tutorialu na 3dtotal.com odnośnie mapowania przy użyciu texportera była pokazana maska czarno biała którą się wrzuca do kanału mask w mixie ale niewiem w jaki sposób i co ma ona maskowac może ktoś mi odpowie - bo generalni to wiem o co z maskami chodzi ale z tą to nie kumam.
Jak już wcześniej napisalem w innym topicu o krysztalach chętnie pomoge w modelowaniu i texturowaniu - w celu ocenienia moich zdolności prosze odwiedzić www.mroz3d.z.pl
Pozdrawiam Mrozik