Witam!
probuje uporac sie z tzw. construction plane, bez skutku:
1. tworze construction plane - przesuwam w przestrzeni, obracam.
2. klikam "make it live"
3. tworze zwykly obiekt, np. polyBox na construction plane, pozycja boxa jest idealna, dokladnie na construction plane, niestety rotacja jest zupelnie przypadkowa
Maya 2011 SP1
ilustracja pogladowa:
podejrzewam ze nie jest to normalne zachowanie, moze bug?
pzdr
sory, ze odgrzewam, ale sprawa jest aktualna.
piszac chmura mialem na mysli punkty rozmieszczone calkiem przypadkowo, tak jak robione sa inwentaryzacje poziomow (arch)
twoja metoda jest ok, jednak dziala jak widac na punkach zorganizowanych mniej-wiecej w kolumny i szeregi, czego po inwentaryzacji nie mozna sie spodziewac, ani wymagac.
:)
wydaje mi sie ze zostaje metoda reczna laczenia tych punktow w curves i wtedy twozenie odpowiednich powierzchni,
:P
dzieki
jaki jest najprostszy sposob zamiany danych xyz punktow na surface? dolaczam viewport (punkty na roznych wysokosciach). create surface from points nie za bardzo dziala - punkty nie sa w rownych odstepach.
hej i jak idzie? mam propozycje: model silnika, wiem ze trudno,ze kupa referek potrzebna itd, ale wszyscy hondziarze padliby widzac swapa b18c z integry..., czerwona pokrywa zaworow... ponioslo mnie, off top, nie to forum ;)
off: zawsze myslalem ze beton to jednak szary jest...??
bardzo podoba mi sie trawa i zarosla pomniejsze :)
zastrzezenie : kadry. na wiekszoci obrazkow to co najbardziej interesuje jest obciete, ostry zbieg perspektywy ku gorze wprowadza zbedny niepokoj.
(zupelnie nie wiem jak jest w realu buw'u - szklana sciana kurtynowa wyglada malo realnie, konstrukcja, brak detalu?)
nic z ciebie nie wydobeda :) jak sam sie nie postarasz. brak zainteresowan powoduje brak rozwoju , brak rozwoju - cofke. potrzeba zaparcia i checi a wtedy zadna mechanika i analiza matematyczna mnie przeszkodzi
zachecony wzmianka w 'max7 new features guide' przelaczylem display driver z opengl na directx9 i dosyc ciekawa opcja jest uzycie shaderow dx bezposrednio w viewporcie(glow, bump etc).
moje pytanie : czy jest mozliwosc uzyskania wstepnego podgladu rozkladu cieni i oswietlenia w scenie(ciagle w viewporcie) korzystajac z mozliwosci dx9? z tego co wiem w gierkach hula to calkiem pozytywnie... taki podglad w maxie to byloby cos, nie zawsze potrzeba finalnego renderu.
ktos ma sposob?
dziwne pytanie w dziwnym dziale...
chyba sie nie spodziewasz ze ktos robi software specjalnie pod robotki sal konferencyjnych albo wnetrz biurowych.
a tak na powaznie : viz = 3dmax minus particles,reactor i cos jeszcze o ile sie nie myle. jezeli wiec uznasz ze max nadaje sie do wnetrz to viz tak samo.