Skocz do zawartości

::::: maxczaku :::::

Members
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bydgoszcz

::::: maxczaku :::::'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam Chciałeś reala....no i go masz :) Wszystko bardzo ładnie wykonane, wkomponowane i oświetlone. Gratulacje.
  2. Witam Bardzo oszczędna siateczka...bardzo ładny lowpoly.
  3. Witam Jest tego naprawdę duzo...opasły projekt. Gratulacje
  4. Witam Mario, wiele słyszałem o tempie w jakim to robisz, warunkach i sprawach czysto technicznych. Mirkowaty zdał mi raport...hihihihi. Moja opinia jest taka.....ot mistrzostwo w swej formie i ukłony dla Ciebie, za speed, walory artystyczne, kompozycje, oświetlenie. Pozdrowienia dla ekipy ..... Mirkowaty ma juz rower ???? hihihihihihih jak nie to przewieź go czasem na ramie ...hihihiihih Pozdrawiam
  5. postać jaką stworzyłeś, jest poza kilkoma szczegółami bardzo udaną. Wkładasz w nią dużo czasu i energii. Jest dobrze, a powiedziałbym więcej że głowa jest bardzo dobra i bardzo ładna. Troszeczkę jednak teksturka uszu mogłaby być bardziej dopracowana, bo wydaje się także lekko naciągnięta. Aha i ubierz ją jakoś, żeby na forum zgorszenia nie siać ;) Pozdrawiam
  6. no cóż... na nic Twoje tłumaczenia ..model głowy jest gotowcem, mam go nawet na płytce z gotowcami...zgrubienia na brwiach, układ poszczególnych elementów głowy.... powinieneś miec więcej odwagi cywilnej i powiedzieć że ty tego nie robiłeś...bo tak jest...hhhaaaa a na dodatek nawet koloru nie zmieniłeś tylko zostawiłeś zieloną. Poza tym co to za technike mirrorów wymyśliłeś ? co to jest "na zasadzie mirrora" ??????????? a to link do gotowego modelu, który wykorzystałeś : http://www.max3d.pl/show.php?id=modele_5ludzie (2 od lewej) Taka moja mała uwaga... odpowiadasz wszystkim na posty z wielka butą, co też Ci ludzie od Ciebie chcą !!?? więcej pokory, przyznania się do zrzynek a zobaczysz że z czasem może zaczniesz coś robić. Bo na razie nie chcąc Ci obcinać skrzydeł....to trudno oceniać nietwoją pracę z nieskładnie poprzestawianymi wierzchołkami. I nie polemizuj ze mną, że to robiłeś ty i to twój model...bo mnie i kilku innych ludzi nie przekonasz do tego, a jeszcze jak pokażesz siatke (przedtem zanim poprzemieszczałeś werteksy) to moja pewność będzie 100 %. I tak jest. Dlatego masz rade na zaś... więcej pokory.
  7. IOR dla wody jest 1,35. Daj taki a materiał będzie super. Pozdrawiam
  8. Damian to dla Ciebie i może jeszcze się komus przyda. Najpierw screeny a pod nimi mały opis. -------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- I opis: Cieniowanie: Phong Ambient, Diffuse, Specular : jak chcesz mieć lekko niebieskawą wodę to pokombinuj z kolorkami ...poza tym od Ciebie zależy jaki chcesz mieć kolor wody. Specular level i glossines ustaw jak chcesz...najlepiej tak jak jest. index of refraction zmniejsz na: 1,33 no i w zakładce materiałów: bump: zafaluj sobie jak chcesz reflection: VRayMap i zaznacz w opcjach VRayMap Reflect refraction: VRayMap i zaznacz w opcajch VRayMap Refract To chyba na tyle...jeśli chodzi o ogólne informacje. Sprawa jest dość prosta więc powinieneś sobie poradzić..poza tym zamieściłem screeny, na których wszystko jest. Jakby co to pisz. Mam nadzieje że używasz VRay-a, bo użyłem ray-owskich materiałów. Pozdrawiam
  9. domel31.... dla forumowiczów wstęp free....poza tym trochę się dziwie że chcesz się pluskać :) w moim basenie...w Krakowie jest lepszy AquaPark Pozadrawiam
  10. AGmakonts.... nie kuś...nie kuś...bo jeszcze takie coś zrobie. Mario....:) oj... to nie tak że nie chce krytyki..chce :) tylko chciałem wiedzieć co jest nie tak, z czystej ciekawości. Nawet nie odebrałem Twojej wcześniejszej wypowiedzi jako krytyki, a nawet gdyby była ona ostra to i tak powiedziana przez Ciebie jest uzasadniona (zważywszy na Twoje spore osiągnięcia i zaawansowany warsztat). Przecież ty mnie nie krytykujesz, naprawdę tego tak nie odbieram, po prostu wypowiadzasz swoje uwagi, nie negujesz tego co zrobiłem a wydaje mi się że wręcz przeciwnie. Także pisz ..pisz dalej ...nie przestawaj :) Pozdrawiam
  11. Mario... postaram się w ciągu najbliższych dniach coś wrzucić, poza tym chciałbym zapodać render ze znikomo pofalowaną wodą. Mario, krytyka wody ma się bardziej do shadera czy do samej jej prezentacji tj. pofalowania ? pytam z ciekawości bo nie sprecyzowałeś. Pozdrawiam
  12. zden...było tak że decydując się na pofalowaną wodę..zdawałem sobie sprawę że będzie ona obiektem zainteresowań ...nie sam shader wody..ale to w jaki sposób jest ona przedstawiona...poza tym zrobienie idealnej wody jest szalenie trudnym zadaniem... wszystko musi zagrać z całą sceną... ale tak jak wcześniej powiedziałem zdecydowałem się na pofalowaną bo lepiej pasowała do całości..tj. wprowadza element ruchu, którego bardzo brakowało... poza tym wprowadziłem 2 świecące lampki też po to aby coś sie w scenie działo. reVis... co do okien krytyka przyjęta :)..choć pewnie jest tak że każdy oglądający ma inne zdanie na taki czy inny temat..jednym podoba się kolor.. drugiemu nie, jeden zrobił by to tak a drugi inaczej...to kwestia osobistych odczuć.. także ile osób tyle opinii...choć niektóre mogą być zbliżone. Pewnie tak jak to już powiedziałem na WIP-ie....za kilka tygodni stwierdze że wiele rzeczy bym poprawił.... a za kilka lat powiem...że totalnie wszystko bym przerobił... Więc nigdy praca nie jest skończona na 100 %. Pozdrawiam
  13. reVis.... brudne ? hhmmm.... bo naturalne ;) tzn. lekkie odblaski kolumn + zurzycie materiału + opady atmosferyczne + kurz + inne czynniki powodują że szyba nie jest idealnie czysta i świecąca. AGmakonts.... tak jak pisałem na WIP. Tło wydaje mi się ok...przez to że jest za szybą, przez to że jest słoneczny dzień i to co jest mocno ośietlone przez światło rozproszone traci intensywność kolorów... także przez wyblakłe tło także chciałem uzyskać większy realizm, czy mi się to udało ? hhmm.... Co do głębokości wody....sprawa ma się tak: nie jest to basen pływacki jak to można zauważyć, ale typ basenu rekreacyjnego lub sanatoryjnego (gdzie nie najważniejsze jest szaleństwo..lecz przyjemność przebywania w wodzie..co np. dla sanatoryjnych kuracjuszy jest sprawą najważniejszą ). W najgłębszym miejscu basen ma taką głębokość że człowiek mierzący 185 cm woda sięga mu po klatkę piersiową. Można wzmacniać mięśnie :) spacerując w wodzie jak i jest wystarczająco głęboki na swobodne pływanie i odpoczynek. Pozdrawiam
  14. kome... nie mam większej wersji, przecież ta jest spoko..obraz ma spore wymiary. seartr... woda to zamierzony efekt. Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie wody musze powiedzeć że bez pofalowanej wody scena nie miałaby życia. Chciałem wprowadzić element ruchu, żeby coś się działo..miałem wybór pomiędzy idealnie równą taflą wody, która przysmucała by scenę, lecz nadawała by większego realizmu, a pofalowaną wodą, która w tym przypadku zmniejsza realizm ale nadaje scenie życia. Sprawdzałem wiele ustawień wody (także z płaską taflą), to tylko kwestia noise-a w slocie bump-a, lecz efekt był hhmm.... smutny. A wystarczy sobie wyobrazić..że przed chwilą z basenu wyszło kilkoro ludzi i wzburzyli wodę :) i stąd to lekkie pofalowanie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności