Jump to content

Christian Noir Stein

Members
  • Content Count

    484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

1 Follower

About Christian Noir Stein

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/22/1984

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa, Polska
  1. Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360) Gears of War: Judgment #1 Gears of War: Judgment #2 Gears of War: Judgment #3 Gears of War: Judgment #4 Gears of War: Judgment #5
  2. Od lat nic nie postowałem, więc pomyślałem sobie, że dobrze byłoby coś po tak długim okresie czasu coś wrzucić. Ursus (modelowanie, teksturowanie, światło) i więzienie (meshing, światło) prace własne + jeden zrzut ze starego projektu (teksturowanie) + Bulletstorm (meshing+postproces+sporadyczne modelowanie i teksturowanie). Fabryka Ursus zdjęcia vs 3D Fabryka Ursus shots Więzienie Visual Prototype Stary projekt Opuszczony dom Bulletstorm Pustynia - Jaskinie Bulletstorm Centrum handlowe Bulletstorm Monorail Bulletstorm Parking Bulletstorm Prolog Bulletstorm Sztorm Bulletstorm Undercity #1 Bulletstorm Undercity #2 Bulletstorm Undercity #3 ----------------- Krystian Stefański Senior 3D Artist/LD @ People Can Fly/EPIC GAMES[ATTACH=CONFIG]86693[/ATTACH]
  3. jacenty - spoko na bank coś jeszcze obaczysz nowego
  4. Jak dla mnie powinno to pójść w stronę Star Wars Force Unleashed gdzie po prostu wzięto aktora i go odwzorowano w 100% (można go zobaczyć w poprzednim sezonie Smallville jako SPOILER ......................................... Doomsday) I nie można mu odmówić charyzmy
  5. Reanimator - oj zdziwiłbyś się, zdziwił :) Ale postacie dalej podlegają mocnej obróbce, więc powinno być tylko lepiej :)
  6. Hatred -> a to nie ten stwór coś go na sobie wzorował? Biegałeś wtedy jak poparzony w poszukiwaniu lustra przed zaczęciem teksturowania?
  7. CrazyBump uber alles :D Ale samym wczytaniem kiepskiego diffuse i generowaniem mapek nic nie zdziałasz.
  8. Gryniu - zły strzał ;) Ja tam znam tylko jednego karakana z miotłą co ponoć i na księżyca nawet wystartował :D A co do pracy to już wyżej chyba napisano pozytywnego wsio co być powinno. Good job man!
  9. "btw myslałem ze wiecej chetnych będzie ..." Reanimator już Ci ładnie odpowiedział :)
  10. Już z Krzychem przeglądaliśmy. Dla mnie oprawa ładna lecz zasypiam przy video - za długa monotonia. Albo skrócić o 1/2 albo dodać jakiegoś dynamizmu. Nie wiem też po co wrzucać było te animki szkieleta oraz tego drugiego stworaka bo niestety brzydkie są (można było chyba lepiej zerżnąć na chama jakiegoś darmowego mocapa i pod MB podpiąć lub wogóle olać sprawę zwłaszcza, że sami wspominaliście, że o animkę nie chodzi). Muzyka za to bardzo dobra i świetnie pasuje do lokacji. Z innych plusów : oświetlenie świetnie wyszło, większość tekstur (parę trochę bardziej lowresowych jakby się trafiło). Co do designu lvl się nie znam zupełnie, więc nic nie napiszę. Ogólnie się podobało i byle tak dalej - a studio już niedaleko. Keep up the good work.
  11. kurt - to że z Krzyśkiem mało (wcale? :)) postujemy nie znaczy, że nas tu nie ma. Czytamy codziennie (tak jak Wybiórczą np ;)). Kozioo - brakuje odp. c)
  12. Czytam regularnie - rzadziej jednak teraz pisuję.
  13. By uzyskać tamten nieregularnie rozłożony dirt na teksturach - trans_decale. Jedna teksturka 512x512 spokojnie powinna na pare pasków wystarczyć.
  14. Już w pracy mówiłem - jak na czas wykonania bardzo pozytywne odczucia :) Szkoda jednak, że nie wyszedłem z jednego z wcześniejszych szkiców koncepcyjnych z CGT.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy