Skocz do zawartości

Dr. eA

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dr. eA odpowiedział tryton → na odpowiedź w temacie → Animacje
    http://www.max3d.pl/tut.php?id=266
  2. Dr. eA odpowiedział Dr. eA → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Drganie kamery bedzie widac i z motion blur, a niestety to przy okazji wydluza czas renderingu o 300% EDIT: Prosba do moda o przeniesienie tematu do dzialu 'Pomoc', pomylilem sie przy tworzeniu
  3. Dr. eA dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Wrzucilem kamere typu free na sciezke za pomoca Path Constraints. Wszystko byloby ok, gdyby podczas przesowania (% along path) nie drgal obraz. Sa jakies sposoby na pozbycie sie tego efektu ubocznego?
  4. Potrzebuje takowych w lepszej rozdzielczosci niz google earth. Posiadacie jakies przydatne info na ten temat?
  5. Dr. eA dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Nie wiem jak zmniejszyc szczegolowosc splineow importowanych do maxa z autocada. Dodam ze polecenie weld jest bardzo niewygodne i nie przynosi korzystnych rezultatow. Zalaczam przyklad.
  6. Dr. eA dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Zalozmy ze mam teksture 512/512, potrzebuje program, ktory mi ja podzieli na np na 8 plikow 64/64 (najlepiej z obroceniem i splaszczeniem ale nie jest to konieczne). PaintShopPro umowliwia pisanie skryptow ale nie znam sie za bardzo na tym i nie wiem czy to mozliwe. Macie jakies pomysly?
  7. Dr. eA odpowiedział Skaarj → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Moze siatke?
  8. Dr. eA odpowiedział tomeus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    To mozna wykorzystac np rzut glowy czlowieka (przeskalowac), do zarysu wystarczy
  9. Dr. eA odpowiedział tomeus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Narazie wyglada to jak maska karnawalowa ale poczekam na cala glowe.
  10. Dr. eA odpowiedział Matchias → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Zupelnie nie pasuje oswietlenie twarzy do tla (jakby ktos mu zdjecie z flashem od dolu zrobil:) Usta maja strasznie ostre krawedzie Nos bardzo powierzchownie wymodelowany Skora gladziutka i swiecaca, chyba wogole nie uzyles bumpa Material materialu :) taki sobie, malo szczegolowy i brak bumpa Jak na pierwsza glowe to jest naprawde dobrze Calkiem niezle wykonane oczy (tekstra juz nie do konca) Sprytnie ukryles uszy:) Jestes na dobrej drodze, mozesz wrzucic siatke jak chcesz uslyszec wiecej Pozdrawiam
  11. Dr. eA odpowiedział Matys → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Witam. Troszke dluga i cienka szyja jak na tak masywne cialo. Ogon jak u dinozaura. Ale to kwestia gustu. Ogolnie bardzo ladne wykonanie, czekam na jezdzca:)
  12. Dr. eA odpowiedział Mr Pank → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Liczylem ze na koncu spali cegle:) Bardzo fajne, ja sie niczego nie czepiam, co najwyzej jakosci.
  13. Dr. eA odpowiedział yasser → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Wreszcie cos ciekawego. W tych oczodolach beda galki? Jak tak to zapewne brakuje powiek ale w sumie nie znam sie na anatomii wampirow:)
  14. Dr. eA odpowiedział h4sh → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    --==Bzdura==--
  15. Dr. eA odpowiedział Wolff → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Co do specyfikacji to mozna np. okreslic czy scenka jest dobrze zoptymalizowana czy jest balagan. Pozatym wiadomo do kogo sie zglosic z prosba o render skomplikowanej sceny:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności