-
Swobodny upadek materiału ?
http://www.max3d.pl/tut.php?id=266
-
Kamera po ścieżce
Drganie kamery bedzie widac i z motion blur, a niestety to przy okazji wydluza czas renderingu o 300% EDIT: Prosba do moda o przeniesienie tematu do dzialu 'Pomoc', pomylilem sie przy tworzeniu
-
Kamera po ścieżce
Wrzucilem kamere typu free na sciezke za pomoca Path Constraints. Wszystko byloby ok, gdyby podczas przesowania (% along path) nie drgal obraz. Sa jakies sposoby na pozbycie sie tego efektu ubocznego?
-
Zdjęcia satelitarne Polski
Potrzebuje takowych w lepszej rozdzielczosci niz google earth. Posiadacie jakies przydatne info na ten temat?
-
Import autocada (.dwg) do 3dmaxa
Nie wiem jak zmniejszyc szczegolowosc splineow importowanych do maxa z autocada. Dodam ze polecenie weld jest bardzo niewygodne i nie przynosi korzystnych rezultatow. Zalaczam przyklad.
-
[Poszukuje] program do robienia tilesow
Zalozmy ze mam teksture 512/512, potrzebuje program, ktory mi ja podzieli na np na 8 plikow 64/64 (najlepiej z obroceniem i splaszczeniem ale nie jest to konieczne). PaintShopPro umowliwia pisanie skryptow ale nie znam sie za bardzo na tym i nie wiem czy to mozliwe. Macie jakies pomysly?
-
Postać 3D: Potwór
Moze siatke?
-
Postać 3D: ORK
To mozna wykorzystac np rzut glowy czlowieka (przeskalowac), do zarysu wystarczy
-
Postać 3D: ORK
Narazie wyglada to jak maska karnawalowa ale poczekam na cala glowe.
-
Postać 3D: The Hooded man
Zupelnie nie pasuje oswietlenie twarzy do tla (jakby ktos mu zdjecie z flashem od dolu zrobil:) Usta maja strasznie ostre krawedzie Nos bardzo powierzchownie wymodelowany Skora gladziutka i swiecaca, chyba wogole nie uzyles bumpa Material materialu :) taki sobie, malo szczegolowy i brak bumpa Jak na pierwsza glowe to jest naprawde dobrze Calkiem niezle wykonane oczy (tekstra juz nie do konca) Sprytnie ukryles uszy:) Jestes na dobrej drodze, mozesz wrzucic siatke jak chcesz uslyszec wiecej Pozdrawiam
-
Postać 3D: dragon rider (WIP)
Witam. Troszke dluga i cienka szyja jak na tak masywne cialo. Ogon jak u dinozaura. Ale to kwestia gustu. Ogolnie bardzo ladne wykonanie, czekam na jezdzca:)
-
Animacia: Zapała
Liczylem ze na koncu spali cegle:) Bardzo fajne, ja sie niczego nie czepiam, co najwyzej jakosci.
-
Bloody Delicious -> riggowanie
Wreszcie cos ciekawego. W tych oczodolach beda galki? Jak tak to zapewne brakuje powiek ale w sumie nie znam sie na anatomii wampirow:)
-
postac 3d: glowa w zbrushu
--==Bzdura==--
-
Scena 3D: Wnętrze ( Bunkier )
Co do specyfikacji to mozna np. okreslic czy scenka jest dobrze zoptymalizowana czy jest balagan. Pozatym wiadomo do kogo sie zglosic z prosba o render skomplikowanej sceny:)
Dr. eA
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta