Skocz do zawartości

Dr. eA

Members
  • Liczba zawartości

    639
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dr. eA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dr. eA

    Swobodny upadek materiału ?

    http://www.max3d.pl/tut.php?id=266
  2. Drganie kamery bedzie widac i z motion blur, a niestety to przy okazji wydluza czas renderingu o 300% EDIT: Prosba do moda o przeniesienie tematu do dzialu 'Pomoc', pomylilem sie przy tworzeniu
  3. Wrzucilem kamere typu free na sciezke za pomoca Path Constraints. Wszystko byloby ok, gdyby podczas przesowania (% along path) nie drgal obraz. Sa jakies sposoby na pozbycie sie tego efektu ubocznego?
  4. Potrzebuje takowych w lepszej rozdzielczosci niz google earth. Posiadacie jakies przydatne info na ten temat?
  5. Nie wiem jak zmniejszyc szczegolowosc splineow importowanych do maxa z autocada. Dodam ze polecenie weld jest bardzo niewygodne i nie przynosi korzystnych rezultatow. Zalaczam przyklad.
  6. Zalozmy ze mam teksture 512/512, potrzebuje program, ktory mi ja podzieli na np na 8 plikow 64/64 (najlepiej z obroceniem i splaszczeniem ale nie jest to konieczne). PaintShopPro umowliwia pisanie skryptow ale nie znam sie za bardzo na tym i nie wiem czy to mozliwe. Macie jakies pomysly?
  7. Moze siatke?
  8. Dr. eA

    Postać 3D: ORK

    To mozna wykorzystac np rzut glowy czlowieka (przeskalowac), do zarysu wystarczy
  9. Dr. eA

    Postać 3D: ORK

    Narazie wyglada to jak maska karnawalowa ale poczekam na cala glowe.
  10. Zupelnie nie pasuje oswietlenie twarzy do tla (jakby ktos mu zdjecie z flashem od dolu zrobil:) Usta maja strasznie ostre krawedzie Nos bardzo powierzchownie wymodelowany Skora gladziutka i swiecaca, chyba wogole nie uzyles bumpa Material materialu :) taki sobie, malo szczegolowy i brak bumpa Jak na pierwsza glowe to jest naprawde dobrze Calkiem niezle wykonane oczy (tekstra juz nie do konca) Sprytnie ukryles uszy:) Jestes na dobrej drodze, mozesz wrzucic siatke jak chcesz uslyszec wiecej Pozdrawiam
  11. Witam. Troszke dluga i cienka szyja jak na tak masywne cialo. Ogon jak u dinozaura. Ale to kwestia gustu. Ogolnie bardzo ladne wykonanie, czekam na jezdzca:)
  12. Dr. eA

    Animacia: Zapała

    Liczylem ze na koncu spali cegle:) Bardzo fajne, ja sie niczego nie czepiam, co najwyzej jakosci.
  13. Wreszcie cos ciekawego. W tych oczodolach beda galki? Jak tak to zapewne brakuje powiek ale w sumie nie znam sie na anatomii wampirow:)
  14. --==Bzdura==--
  15. Co do specyfikacji to mozna np. okreslic czy scenka jest dobrze zoptymalizowana czy jest balagan. Pozatym wiadomo do kogo sie zglosic z prosba o render skomplikowanej sceny:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności