Myślałem zeby brute force zrobic i to wyrenderowac, a potem w premiere od tylu puscic ;] ale to juz perfidnie (a poza tym nie wiem jak wytexturowac te czasteczki z pfsource). A wole to w 3dsie zrobic.
Tzn zrobilem tak, ze jest PF source doczepiony do boxa i wrzucony Position Object, lock on emiter i jest wrzucony wind i deflektor, ktory powoduje stopniowe odslanianie box'a i wyrzucanie czasteczek do gory. I teraz chce idealnie to samo miec tyle ze od tylu :D
Mam pytanko, jak można zrobić taki efekt: particles wylatują z jakiegoś źródła i powoli zaczynają tworzyć jakiś obiekt. Żeby kolejne cząsteczki układały molekuły, np kartki papieru. Jak to zrobić? I drugie pytanie jak na PF Source nakladac textury?
Soft to 3dsmax 5 & 7
Jestem poczatkujacy a to akurat jest mi potrzebne do szkoly. Bylbym wdzieczny za pomoc.