Skocz do zawartości

rabus

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    K-Koźle

rabus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. rabus

    Particles --> Obiekt

    OK już poszlo, tam też info jest. Wielkie THX za pomoc, zginal bym ;].
  2. rabus

    Particles --> Obiekt

    Hmmm wlasnie probowalem to przez to zrobic i przy renderze w ogole czasteczek nie widac, nawet z przypisanymi texturami Hmmm.
  3. rabus

    Particles --> Obiekt

    Myślałem zeby brute force zrobic i to wyrenderowac, a potem w premiere od tylu puscic ;] ale to juz perfidnie (a poza tym nie wiem jak wytexturowac te czasteczki z pfsource). A wole to w 3dsie zrobic.
  4. rabus

    Particles --> Obiekt

    Tzn zrobilem tak, ze jest PF source doczepiony do boxa i wrzucony Position Object, lock on emiter i jest wrzucony wind i deflektor, ktory powoduje stopniowe odslanianie box'a i wyrzucanie czasteczek do gory. I teraz chce idealnie to samo miec tyle ze od tylu :D
  5. Mam pytanko, jak można zrobić taki efekt: particles wylatują z jakiegoś źródła i powoli zaczynają tworzyć jakiś obiekt. Żeby kolejne cząsteczki układały molekuły, np kartki papieru. Jak to zrobić? I drugie pytanie jak na PF Source nakladac textury? Soft to 3dsmax 5 & 7 Jestem poczatkujacy a to akurat jest mi potrzebne do szkoly. Bylbym wdzieczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności