Skocz do zawartości

kyoq

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kyoq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dziala :) dzieki
  2. niestety link nie dziala :/
  3. hej, mam problem, posiadam zbior punktow (kilka tysiecy) i nie wiem w jaki sposob polaczyc je w calosc, tzn stworzyc siatke (triangularyzacja) aby powstala figura z tego ? czy ma ktos gotowy gotowy algorytm ? dzieki
  4. hej, w jaki sposob moge sie dowiedziec co aktualnie siedzi w pamieci podrecznej maxscripta ?
  5. czy da sie skompilowac skrypt tak aby efekt koncowy nie roznil sie od pluginu napisanego w c++ (sdk) ?
  6. kyoq

    execute("")

    dzieki :))
  7. czy moglby mi ktos wyjasnic jaka jest roznica miedzy zwykla komeda a execute ("komenda") ???? thx
  8. dzieki potrenuje dzisiaj
  9. w jaki sposob zczytac/ustawic za pomoca maxscriptu macierz transformacji obiektu ?
  10. drugi punkt nie do konca rozumiem, chodzi mi o komende w maxscript za pomoca ktorej bede mogl przesunac lokalny uklad odniesienia ?
  11. dzieki :))
  12. hej, mam 2 pytania powiazane z tematem: [1] gdy pracuje na lokalnym ukladzie odniesienia (set coordsys local) to wartosci mam przeskalowane inaczej niz w globalnym ukladzie (set coordsys world), od czego to zalezy ? czy da sie to skalibrowac jakos ? [2] w jaki sposob przesunac lokalny uklad odniesienia ? dzieki
  13. Najlepiej prosilbym o jakis przyklad bo za cholere nie moge uzyskac pozadanego efektu tzn. chcialbym obracac/przesuwac obiekt "matka" => lokalne osie tego obiektu XYZ tez sie obracaja i obiekt "dziecko" pracuje na nich (maxscript sie odwoluje do lokalnego ukladu) thx
  14. kyoq

    animacja twarzy

    piszac zautomatyzowanie mam na mysli 1 klikniecie myszka i gotowe, reszta to program w maxscript ktory stworzy mi suwaki do robienia mimiki :) gdy bede to chcial zrobic uzywajac morphera i bede chcial miec wiele poz bazowych dodatkowo zakladajac ze kazda glowa ma duzo wierzcholkow to po skopiowaniu glowy n razy na scenie pojawi sie tyle obiektow ze max moze kleknac przy slabym kompie, gdy nie bede uzywal morphera tylko modyfikator skin to sprawa sie ma prosciej wg mnie:)
  15. kyoq

    animacja twarzy

    efekt koncowy ma wygladac tak, ze po wprowadzeniu glowy w scene, wciskam przycisk i miesnie mi sie ukladaja automatycznie, i reszta to tylko ruszanie suwakami, czy rzeczywiscie morpher jest super i jedyny aby to zrobic ? jak zaczne sie bawic morpherem to bede musial kopiowac siatke tyle razy iule bede chcial miec puz, czyli kombinacje wprowadzonych inna metoda miesni. Pozatym nie wiem czy da sie morphera zautomatyzowac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności