hej,
mam problem, posiadam zbior punktow (kilka tysiecy) i nie wiem w jaki sposob polaczyc je w calosc, tzn stworzyc siatke (triangularyzacja) aby powstala figura z tego ?
czy ma ktos gotowy gotowy algorytm ?
dzieki
hej, mam 2 pytania powiazane z tematem:
[1] gdy pracuje na lokalnym ukladzie odniesienia (set coordsys local) to wartosci mam przeskalowane inaczej niz w globalnym ukladzie (set coordsys world), od czego to zalezy ? czy da sie to skalibrowac jakos ?
[2] w jaki sposob przesunac lokalny uklad odniesienia ?
dzieki
Najlepiej prosilbym o jakis przyklad bo za cholere nie moge uzyskac pozadanego efektu
tzn. chcialbym obracac/przesuwac obiekt "matka" => lokalne osie tego obiektu XYZ tez sie obracaja i obiekt "dziecko" pracuje na nich (maxscript sie odwoluje do lokalnego ukladu)
thx
piszac zautomatyzowanie mam na mysli 1 klikniecie myszka i gotowe, reszta to program w maxscript ktory stworzy mi suwaki do robienia mimiki :) gdy bede to chcial zrobic uzywajac morphera i bede chcial miec wiele poz bazowych dodatkowo zakladajac ze kazda glowa ma duzo wierzcholkow to po skopiowaniu glowy n razy na scenie pojawi sie tyle obiektow ze max moze kleknac przy slabym kompie, gdy nie bede uzywal morphera tylko modyfikator skin to sprawa sie ma prosciej wg mnie:)
efekt koncowy ma wygladac tak, ze po wprowadzeniu glowy w scene, wciskam przycisk i miesnie mi sie ukladaja automatycznie, i reszta to tylko ruszanie suwakami, czy rzeczywiscie morpher jest super i jedyny aby to zrobic ? jak zaczne sie bawic morpherem to bede musial kopiowac siatke tyle razy iule bede chcial miec puz, czyli kombinacje wprowadzonych inna metoda miesni. Pozatym nie wiem czy da sie morphera zautomatyzowac.