Skocz do zawartości

Dnstudio

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dnstudio odpowiedział Jacek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ściana, która ma świecić: zaznacz tworzący ją poligon i zmień jego ID Stwórz materiał MultiSub i do kanału z tym samym ID co zaznaczony poligon podepnij świecący materiał.
  2. Dnstudio odpowiedział arturu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Popatrz na dolną belkę Max czy to "zawieszanie" to nie jest np. Autosave. Często Autosave trwa dosyć długo jeżeli "brakuje" np. bitmap w materiałach.
  3. Dnstudio odpowiedział Avgar → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Po pierwsze. "Graphite" nie działa z editable mesh, być może dlatego nie potrafisz znaleźć "quadrify all". (To narzędzie znajdziesz: Modeling->Geometry->Quadrify All) Przed zastosowaniem narzędzia warto zrobić "weld" wierzchołków bo po imporcie bardzo często część wierzchołków jest niepołączona. Ja importuję do Maxa pliki w formacie .iam (Inventor). Bardzo dobrze importuje grupy i instancje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności