Skocz do zawartości

kamil3d

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

kamil3d's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. a oto obrazek, troche zniekszrtałcony aby nie było widac nazwy gazety
  2. Będzie to grafika dla pewnej gazety której nie podam nazwy ale ogólnie ma to być tapeta na pulpit umieszczona u nich na stronie www. Zrobiona w 3ds max człowiek siedzący na fotelu czytający ich gazetę. Vray uzyty do renderingu. Podajcie jakies ceny.Jestem początkującym grafikiem - m,oj pierwszy komercyjny projekt więc nie wiem ile wziaść.Ogólnie 5 lat juz robie grafiki - dla siebie. Pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz.
  3. wiem ze w środku jest kiepsko - mogłem ustawic lepiej parametry rendera to by nie było artefaktów niepotrzebnych - ale to mi robiło 10godzinek i jakbym dał lepsze parametry to bym się nie doczekał konca renderingu. Dzięki za głosy równiez krytyki - takie są także wskazane:) Pozdrawiam.
  4. Dzięki bardzo za komentarze - rzeczywiscie troszke sie unosi - to jest swiecznik:) Ps: Ciesze sie ze material sie wam podoba bo zwykle mowiono mi ze scenak ok ale kiepsko oswietlona i slabe materialy - ale to bylo dlatego ze komp byl stary i nei dalo sie za duzo zrobic - ale teraz jakos daje rade choc i tak dosc dlugo rtzeba na efekt czekac:) Ale to cala przyjemnosc:) - pozdrawiam - kamil
  5. materiał to standard złoto z vraya(troche pozmieniane tylko glossines) z matlib'sów ale na diffuse dałem mix'a i dodałem tam mapę bmp patyny i to wymieszałem proceduralnym noisem :) tak jakos wyszło - pozdrawiam no i dodałem bumpa troszke z jednejgo bmp'ka:) a nozyczki nie do obcinania ale do odcinania tlenu tak jakby i swieczka gasnie ale knot zostaje caly :) Pozdrawiam:)
  6. Witam to moja kolejna pracka-dla porównania tu jest stara wersja renderowana jakis czas temu na starym kompie a teraz gdy moge w koncu uzyc vraya eksperymentuje troche i powstalo cos podobnego - zapraszam do komentowania i wyrazania swoich opini - wiem ze jeszcze duzo pracy przede mna :) Pozdrawiam i zycze wszystkim SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
  7. Dzięki na pewno pozdrowię:) Wiem ze 800na 600 to troszke mało więc znając mnie wytrwam pewnie teraz z 20 godzin ale zrobie snieg w koncu okrągły a nie trójkątny i rozdzielczosc 1024na768 przynajmniej zeby to dobrze wyszło:)
  8. Niestety w takiej rozdzielczosci nie mam :( ale drukowac będę u fotografa - jako zdjęcie cyfrowe i sądzę ze będzie to format mniejszy niz nawet a4 zobacze ile da sięz 800na600 wycisnąć:) bo nie sądzę zebym to zarenderował w wyższej rozdzielczosci:( za długo to trwa...
  9. Dzięki za wyczerpującą odpowiedz:) Z tego co zrozumiałem to stworzsyc gdzies za kamerą duży walec na przykład (czy 100%bright to to samo co self illuminatiion? ) czy dac jakis neon w v rayu ? czyli walec i dac mu cast GI i jakąś dużą wartośc? aha zeby się w szklanej kuli odbijało to musze dac jej chyba oprócz refrakcji dużą dosc wartosc reflection - a nie będzie wtedy mi za dużo odbijac przedmiotów na przykład choinki w środku ?
  10. w sumie racja z tym photoshopem - ale na razie nie bawiłem się i nie lubie za bardzo upiększac grafiki drugim programem:)
  11. Dzięki za wszystkie komentarze:) Odnosnie tych ekranów odbijających - co to takiego? :) a odnosnie sniegu - nie nie musi byc trójkątny - ale próbne rendery robiłem w nizszej rozdzielczosci i był ładny:) dopiero po 16 godzinach zobaczyłem ze jest troszke trójkątny - ale jak wydrukuje to nie będzie tego widac a nie chce mi siękompa tak męczyc znowu tyle godzin:)
  12. Jest to prezencik dla mojej dziewczyny na święta. Co sądzicie o wykonaniu, klimacie i przede wszystkim oswietleniu - gdyz w poprzednich moich pracach z oswietleniem cos nie grało:) - renderowane w Vray'u do oswietlenia uzyłem swiatło omini - jedno :) czas renderingu na moim kompie duron 1600@2000 512 ram - 16 godzin:) PS : życzę wszystkim wesołych świąt a przede wszystkim szybszych renderów:)Pozdrawiam
  13. W sprawie tej podłogi ;) juz jest zmiweniona, lecz render jeszcze nie powstał, gdyż pracuję nad oświetleniem - na moim kompie duron1600 512ram strasznie długo się robi w mental rayu cokolwiek... ale na pewno w koncu opanuje te oswietlenie i będzie lepiej:) - wczesniejsze grafiki robione były na eleronie 366 wiec tam o indirect ilumiantion mozna było pomarzyc:) Pozdrawiam i dzięki za komentarze i uwagi.
  14. Dzięki za komentarzxe a przede wszystkim za tego TIP'sa:) w 3ds maxie narazie sie ucze - choc robie to juz dosc dlugo, ale z przerwami, poniewaz cieżko pogodzic to ze studiami:( Teraz własnie staram się poprawić ostatnią prackę i pracuje nad oświetleniem w mental ray'u ale moj komp strasznie dlugo przelicza szczegolnie jak dam indirect ilumination... PS: zmienilem nazwe watku - mam nadzieje,ze teraz ujdzie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności