Skocz do zawartości

arturo1980

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    bydgoszcz

arturo1980's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. arturo1980

    Co nowego w 3ds 8?

    wlasnie obejrzalem tego videotutka i mysle ze to wlasnie jest automa!! w porownaniu z tym co bylo kiedys czyli zmudne przesuwanie samemu kazdego vertexa i dopasowywanie..a teraz... praktycznie nic nie trzeba robic...automatycznie rozlozy cala siatke i jednym suwakiem rozciagamy jedynie..wypas... wczesniej to lopatologiczna praca by byla zeby to poustawaic.. widzialem ze tam wlasnie kolo uzywal tego pelt mapping.. to wasnie to cudo generuje ta siatke czy na czym w ogole jest ten peltmapping tool?
  2. arturo1980

    Co nowego w 3ds 8?

    dlatego pytam sie was! uzytkowników:D
  3. arturo1980

    Co nowego w 3ds 8?

    tylko ja to bym wolal jednak cos po polsku:) tak z wlasnego doswiadczenia lopatologicznie napisane... co nowego.co ulatwia zycie jakie fajne narzedzia sa a nie wyczytywac fachowej terminologii panpw z autodesk'u:)... z tego co sie zdazylem zorientowac to wlasnie ten unwarp.. co kiedys byl zmora i zajmowal kupe czasu.. a teraz o ile dobrze zrozumialem to 3ds sam wyrenderuje siatke gotowa do malowania np w photoshopie? bez zmudnego ustawainia recznie tych wszystkich scianek..teraz to automat tak? ze wzgledu na takie rozbieznosci dlatego wole cos po polsku z wytlumaczeniem a nie opierac sie na "propogandzie":)
  4. czy moze ktos napisac co nowego niesie ze soba nowa odslona 3ds w wersji 8? jak by mozna to cos wiecej niz tylko jakis fachowy termin np: quick unwrap:P jak by mozna to opisac jakis nowy efekt czy funkcje do czego to sluzy i co daje:) po prostu nie wiem czy warto sie przesiadac na wer8
  5. czy da sie przerobic na quadro geforce fx 5900 XT? jesli ktos wie to prosze opisac cala procedure bo swoja poprzednia karte (gf3 ti200) udalo mi sie przerobic ale tu sa juz inne stery (forceware) i to odblokowanie musi chyba jakos inaczej sie obywac (bo mi sie nie udalo tym samym spospbem co w gf3)
  6. ja rowniez pracuje nad bismarkiem jednak chce utrzymac to w konwencji starego zdjecia a nie modelu do sklejania ale warto popatrzec na postemy tu jak i u mnie ..zapraszam do http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=259973#post259973
  7. jako ze w wipie ktos rowniez robi bismarka postawnowilem wrzucic moje wypoiny.. dla porownania jak i pewnych wskazowke aby pracka wygladala na fotorealistyczna:D bo puki co czegos mi brakuje.. no ale w koncu prace w toku wiec wszystko jest mozliwe:P
  8. dzieki za zainteresowanie watkiem ale chyba nie chodzilo mi o miasto w Iranie:P bo ten link co dajecie to link do strony o miescie Anarak:) raczej chodzi mi cos w stylu http://3dsom.com/proexamples/index.html i kliknijcie na jakims objekcie np: aparat :D
  9. mam takie pytanku.. czy ktos zna jakis programik darmowy lub komercyjny dzieku ktoremu wymodelowany obiekt w 3ds'ie mozna zamiescic w necie , po czym kazdym moze go obracac dowolnie u siebie na kopmie w osobym okienku... spotkalem sie juz z czyms taki.. wymaga bpodajze doinstlowania Java'y i mozna juz dany model u sibie na kompie obraca, przylizac itp.. i walsnie czym wyeksportowac model z 3ds do takiej postaci zeby otwieral sie w takim okienku.. jakies linki mile widziane:P
  10. Talllad- zeby zrobic takie swiatelka przygotowujesz sobie jpg'a .. cale czarne tlo a na nim rzedy kalych kwadracikow ktore bede imitowac swaitla (dorze dac lekki blur na koniec zeby kwadraciki nie mialy ostrych kantow).. w maxie tworzysz mape typu "MASK" w 1 slot wrzucasz tego jpg i to bedzie faktyczna mapa swiatel a w 2 slot (maska) dajesz rowniez to samo ..to spowoduje ze nie bedzie widoczny czarny kolor a jedynie wymalowane swiatelka (maska powoduje ze kolor czarny jest nie widoczny a bialy widoczny) .. potem wlanczasz selfillumination zeby swaitelka "palily" sie nawet w miejscach zacienionych i gotowe:P PS: ale cos mi sie kojarzy ze ja tak przygotowana mape "MASK" wrzucile bezposrednio w slot illumination.. dzieki czemu w slocie diffuse mozesz zapodac dowolna teksture statuku
  11. hindus- widziales to pewnie tu --- http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=11010&highlight=star+wars to moj stary post a to tamta pracka po faceliftingu:P ps: nie uzuwalem displacement'a
  12. a dlaczego kolega hkropinski jest takim niedowiarkiem... a jaki byłby sens umieszczac w moim poscie pracke nie zrobiana przezemnie.. to by nie mialo sensu w koncu kazdy chce sie pokazac swoje pracki a nie czyjes.. co to by byla za radocha czytac np jakies pochlebne opienie wiedziac ze to nie ja robilem... no ale daje siateczke zeby nie bylo
  13. witam.. pozwole zamiescic sobie ponownie swoja pracke po kilku modyfikacjach... wiem ze mialem juz oddzielny post do tej pracki ale jak po tak dlugim czasie zamiescilbym update to pewnie nikt by nie zajzal do setnej podstrony:P wiec postanowilem zalozyc nowy post a na swoje usprawiedliwienie niech bedzie fakt ze ostatnio jest czas na STARWARS'y po premierze kinowe ostatniej czesci sagi wiec niech pracka ta bedzie na 1 stronie jak najdluzej:P wzialem pod uwage slowa krytyki i pozmienialem conieco.. sami ocenicie czy na zle:( czy dobre:) ps: zeby nie bylo ze daje ta sama pracke w nowy poscie dorzucam render mojego stormtroopera( oczywiscie klimat SW:D) a do posmiania sie stara pracke z 2002 roku rozmiez SW
  14. witam ponownie..juz myslalem ze zapomniano o tym watku:P juz moj temacik byl na 3 podstonie a tu patrze i jest na 1 stronie!! nie zamieszczalem upgrada bo myslalem ze i tak nikt juz tam nie zajrzy a tu masz ...zaspoczenie..moze sie skusze i wrzuce jakis nowy render..inne tlo i inne ulozenie kamery.no zobacze jeszcze:P
  15. witam wszystkich..po moim StarDestroyer'ze zrobilemn sobie koeljny modelki ze StarWars'ow ..jest to moja ulubiona postac wiec nieomieszkalem sprobowac sil w jego wymodelowaniu:)..narazie skupilem sie tylko na modelu postaci daltego opuszczam WIP z ta pracka i daje do FW..moze pozniej jakas scenke sie zrobi..ale pozyjemy zobaczymy..poki co mozecie sie "pastwic":P nad tym co jest..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności