Skocz do zawartości

LoVeMeR

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    czesc, jest taka mozliwosc w 3dmaxie, aby exportowac bipeda do pliku *bvh? Wiem, że można exportować do *htr, ale lapie 'root', daje export i wyskakuje blad zebym zaznaczyl 'kosc'. Bede wdzieczny za pomoc pozdrawiam.
  2. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dziala, dzieki. Wczesniej sie z tym nie spotkalem. pozdr.
  3. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    witam, tak jak w temacie. Jak obracam obiekt, to mi sie skaluje.. Ladne cyrki, wiecie o co chodzi? przed http://img525.imageshack.us/i/10913018.jpg/ po http://img294.imageshack.us/i/57563124.jpg/
  4. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    witam, jest jakas mozliwosc wyostrzenia sceny bezposrednio w 3dsmaxie? Cos jak w rodzaju robienia fotki na statywie przy obiektywie szerokokatnym. Po prostu chce, żeby scena była 'ostra'. Uzywam Mental Ray'a. dzieki
  5. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    glownie staram sie uzyskac styl podobny do monster inc. Dzieki za komenty. Bede szedl w kierunku drugiej fotki
  6. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    witam, chetnie sie dowiem jakie oświetlenie przemawia do Was najbardziej. :-)
  7. LoVeMeR odpowiedział karolw → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    no to ja mam podobny problem. Wszystko lezy w emitowaniu fotonów. Mam scene (cube - 12poly) i jedno swiatlo photometric, ktore przy produkcji fotonow 10tys dziala jak zloto. Kiedy daje 4mln fotonow do emitowania swiatla - tez jest ok. Natomiast kiedy moje swiatelko wydziela z siebie 10mln promykow - FATAL ERROR. Wiec, moj komputer majac 2gb ramu nie wyrenderuje sceny ktory efekt bylaby dla mnie zadowalajacy? nawet w zamian za dluzszy czas renderu?
  8. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    troche sie juz moge ruszac po kompie w czasie renderu. Jednak myslalem ze jest moze jakas opcja specjalnie przeznaczona temu. dzieki
  9. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    witam, otoz kiedy renderuje jakas scene za pomoca silnika mr to kompletnie nic nie moge zrobic na komputerze. Mental bierze ze soba cala pamiec systemowa.. Da sie temu w jakis sposob zapobiec? jest jakas opcja podobna do "adapt thread prority" jak we vray'u? czy jestem zmuszony siedziec kilka h przed kompem i patrzec jak mi sie renderuje scena?
  10. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → Maya
    dzieki, juz wszystko jasne. denerwuje mnie jeszcze tylko "output" - okienko ktore wyskakuje za kazdym razem gdy chce cos wyrenderowac. wiesz jak temu zaradzic?
  11. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    witam, w sumie mam dwa problemy i w helpie nie moge znalezc na nie odpowiedzi. pierwszy z nich, to jak w trakcie renderu przerwać go? zalozmy, ze wyrenderowalo mi sie pol sceny, zobaczylem jakis tam efekt i niechce zeby liczylo mi dalej. a moj drugi problem wyglada tak, ze mam 1gb ramu i gdy renderuje cokolwiek to Maya cala moja pamiec skupia na sobie, wiec co zrobic zeby w trakcie renderu moglbym swobodnie poruszac sie po komputerze? czy jest to mozliwe? dzieki i pozdr.
  12. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → Maya
    no to cos skromnie z tymi stronami. Polakom pewnie nie spieszono do mayi bo nie jest tania. bodajze znacznie drozsza od max'a (pewnie dlatego ma tylu sprzymierzencow)
  13. LoVeMeR dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    nie moge sie dopatrzec zadnej pl strony nt. maya. jak to jest, ze darmowy program (blender) ma wiecej stron (pl) niz komercyjny popularniejszy program maya. a moze sie myle i Polacy otworzyli jakas strone na temat maya, ale nic o niej nie wiem?
  14. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → Maya
    no coz tego sie obawialem... dzieki za pomoc pozdr.
  15. LoVeMeR odpowiedział LoVeMeR → na odpowiedź w temacie → Maya
    hm.. no juz na to wpadlem... to jest powodem zalozenie przeze mnie nowego tematu...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności