Wymagania:
Znajomość dowolnego programu do modelowania 3D, w którym potrafisz przygotować wysokiej jakości modele mebli w formacie FBX (Rhino, Blender, 3ds Max, Modo)
Znajomość dowolnego programu do tworzenia tekstur, w którym potrafisz przygotować wysokiej jakości materiały PBR (Quixel, Adobe Substance)
Dodatkowe atuty:
Znajomość środowiska Unreal Engine 4 oraz systemu renderowania RTX
Doświadczenie w pracy z silnikami renderującymi
Warunki pracy:
Wynagrodzenie od 3500-5500 zł “na rękę” w zależności od doświadczenia i wydajności
B2B lub UZ
Praca tylko w pełnym wymiarze godzinowym
Możliwe zmienne godziny pracy przy zachowaniu codziennych core-hours
Bardzo przyjazna atmosfera i naprawdę zwinny, młody zespół
Praca w Warszawie (biuro na Wilanowie) lub zdalnie po okresie próbnym
Zakres obowiązków:
Tworzenie bibliotek mebli i materiałów dla systemu firmy opartego na Unreal Engine 4 na podstawie modeli producentów lub dokumentacji technicznej
Tworzenie projektów wnętrz we współpracy z architektami wnętrz
Praca z nami to zaangażowanie w unikalne przedsięwzięcia o niezwykłym zasięgu. Liczy się dla nas po prostu wszelkie doświadczenie w modelowaniu i teksturowaniu mebli oraz dobre nastawienie do nauki nowych umiejętności. Jeśli nie masz specjalnego doświadczenia w Unreal Engine 4 - pomożemy Ci postawić pierwsze kroki! Pracę usprawniamy autorskimi skryptami i sprawdzonym procesem produkcyjnym, a plan zadań i obowiązki dostosowujemy do możliwości każdego kandydata. Będziesz pracował w zespole zajmującym się doskonaleniem systemu generującego wirtualne spacery po mieszkaniach w niespotykanej skali.
Jesteśmy studiem produkującym w pełni automatycznie interaktywne wizualizacje oraz rzuty 3D mieszkań na rynku pierwotnym. Dla blisko 300 inwestycji znajdujących się w naszym portfolio zrealizowaliśmy dziesiątki tysięcy wirtualnych spacerów, współpracując również z ogólnopolskimi portalami takimi jak otodom.pl i obido.pl.
https://www.3destate.pl/
Zgłoszenia (CV + portfolio) prosimy przesyłać na adres:
[email protected]