Skocz do zawartości

Katarzyna Grabowska

Members
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Katarzyna Grabowska w dniu 16 Wrzesień 2021

Użytkownicy przyznają Katarzyna Grabowska punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Grabowska's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • First Post Rare

Recent Badges

62

Reputacja

  1. @triget Bardzo dziękuję 🙂
  2. 💡hej! Kolejny filmik ode mnie 🙂 Tym razem pokazuję w jaki sposób modeluję lampkę mojej babci. (Blender, Substance Painter) Timelapse + wskazówki. Na tym stylizowanym rysunku to właśnie moja babcia z dziadkiem 🙂
  3. Podrzucam kolejny filmik, tym razem okno w stylizowanej formie - Blender, Zbrush Substance Painter. Zapraszam do oglądania - link
  4. ❄️⛄Hej! Postanowiłam wykonać model kredensu z moich wspomnień z dzieciństwa, a dokładnie kredensu kuchennego, który moja babcia miała w swoim domu. Wykonałam go w nieco stylizowanej formie, bazując na tym co mi po nim pozostało, czyli kilku zdjęciach. Kredens trzeba jeszcze oczywiście uzupełnić o jakieś filiżanki... ale to niebawem 🙂
  5. ⛄️🦊Hej! Oto trzecia a tym samym ostatnia część mojego liska. W filmiku pokazuję mój proces riggowania i tworzenia prostej animacji w formie walk cycle w Blenderze. Zapraszam do oglądania 🙂
  6. Hej 🙂 Druga część mojego liska. Postanowiłam wykonać lisa w 3D od szkicu do prostej animacji. Wrzucam drugi filmik w formie timelapse z procesu teksturowania w programie Substance Painter. Zapraszam do oglądania 🙂
  7. @Sebazx6r Hej! dziękuję🙂 i nie, nie uczę się już od dawna 😄 nic mi nie dadzą, nic a nic hehe. Nie pisałam że w majce słabe a tyle, że w blenderze dobre 🙂 🙂 Pozdrawiam @alex3d Dzięki wielkie za miłe słowa 🙂 Każda uwaga cenna to fakt 🙂
  8. @Nezumi Znam oczywiście Indie, mają co prawda trochę ograniczeń, że np. firma może mieć tylko jedną taką licencję bądź użytkownik z tą licencją nie może jej używać do projektu, którego wartość przekracza 100 tys. dolarów. No ale to takie ich tam ograniczenia, które zwykłego człowieka czasami po prostu nie obejmują. To czy zdecydowałabym się na zakup subskrypcji zależałoby od wielu czynników, na tą chwilę tego nie zrobię. Zgodzę się co do zmian w Blenderze, które czasami zwalają z nóg i próbując użyć znanego palcom skrótu klawiszowego okazuje się, że no cóż, jakby go już niema 😄
  9. Hej! Moje przygody z Xgenem i czymkolwiek futrzastym stanęły na majce 2018 🙂 Dobrze, że jest jeszcze Blender 😄 Chciałam, żeby ten wąs był bardziej hmm z ręki 🙂 Gdyby był bardziej skomplikowany, powywijany to myślę, że to zaleta 😄 Dodałam go na końcu, bo sobie przypomniałam, że lis jak i mój kociamber ma wąsy 😄
  10. Hej! dziękuję bardzo 🙂 Model miał być z założenia lekki, tak jak w wypadku futra wąsy zrobiłam jako płaszczyzna z naniesioną teksturą i alphą, podobne zabiegi stosuje się w grach, żeby odciążyć model, który ma być renderowany w trakcie grania na sprzęcie gracza. 🙂
  11. Hej 🙂 po pierwsze chętnie dowiem się jaka decyzja wpłynęła na to, że jako użytkownik Blendera przesiadłeś się na Mayę? Jeżeli mowa o moim workflow to to co wyżej pisałam czyli kwestia tego że akurat to narzędzie lepiej mi leży niż blenderowe, ale jasna sprawa w Blenderze jak najbardziej retopo można pocisnąć. Sugestia, że użytkownik jednego albo drugiego programu czuje się skołowany jest bardzo cenna 🙂 W drugą stronę np. Już particlesystem w Blenderze w porównaniu do Xgena w Mayi (ale 2018) do robienia futra czy włosów to w moim odczuciu przepaść (ogrom błędów). Xgen dopiero raczkuje w 2018 z pewnymi funkcjami więc tu akurat nigdy bym się nie podjęła działania z tym narzędziem Mayi, Blender wygrywa 😄. Ogólnie powolutku mimo wszystko będzie to u mnie szło w stronę Blendera bo nie mogę zakupić Mayi (na tą chwilę) w jej najnowszej wersji. Autodesk robi trochę pod górkę z licencjami no i są niesamowicie drogie... Dziękuję za miłe słowo 🙂 Pozdrawiam i czekam na odpowiedź w związku z moim pytaniem na początku 🙂
  12. Lubię w sumie retopologię robić w majce, czasem robię też i w blenderze 🙂 Tak naprawdę jest to kwestia tego, że narzędzia w tym programie leżą mi lepiej. Co się tyczy animacji - blender posiada już świetne rigi a moja majka jest z 2018 roku także tutaj niema co się oszukiwać i trzeba celować w nowości 🙂
  13. Hej, Podsyłam coś od siebie. Pierwszy filmik z trzech, przedstawiający mój proces modelowania lisa. Od szkicu do wstępnej animacji. W tym filmiku rzeźbię lisa w Zbrush'u oraz przeprowadzam retopologię i UV unwrapping w programie Maya. Zapraszam do oglądania 🙂 🦊🦊🦊
  14. Hej, Podsyłam coś nowego od siebie 🙂 Pierwszy filmik z trzech, przedstawiający mój proces modelowania lisa. Od szkicu do wstępnej animacji. W tym filmiku rzeźbię lisa w Zbrush'u oraz przeprowadzam retopologię i UV unwrapping w programie Maya.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności