-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)@triget Bardzo dziękuję 🙂
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)💡hej! Kolejny filmik ode mnie 🙂 Tym razem pokazuję w jaki sposób modeluję lampkę mojej babci. (Blender, Substance Painter) Timelapse + wskazówki. Na tym stylizowanym rysunku to właśnie moja babcia z dziadkiem 🙂
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Podrzucam kolejny filmik, tym razem okno w stylizowanej formie - Blender, Zbrush Substance Painter. Zapraszam do oglądania - link
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)❄️⛄Hej! Postanowiłam wykonać model kredensu z moich wspomnień z dzieciństwa, a dokładnie kredensu kuchennego, który moja babcia miała w swoim domu. Wykonałam go w nieco stylizowanej formie, bazując na tym co mi po nim pozostało, czyli kilku zdjęciach. Kredens trzeba jeszcze oczywiście uzupełnić o jakieś filiżanki... ale to niebawem 🙂
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)⛄️🦊Hej! Oto trzecia a tym samym ostatnia część mojego liska. W filmiku pokazuję mój proces riggowania i tworzenia prostej animacji w formie walk cycle w Blenderze. Zapraszam do oglądania 🙂
- Teczka 2D/3D: blazejbobek
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Hej 🙂 Druga część mojego liska. Postanowiłam wykonać lisa w 3D od szkicu do prostej animacji. Wrzucam drugi filmik w formie timelapse z procesu teksturowania w programie Substance Painter. Zapraszam do oglądania 🙂
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)@Sebazx6r Hej! dziękuję🙂 i nie, nie uczę się już od dawna 😄 nic mi nie dadzą, nic a nic hehe. Nie pisałam że w majce słabe a tyle, że w blenderze dobre 🙂 🙂 Pozdrawiam @alex3d Dzięki wielkie za miłe słowa 🙂 Każda uwaga cenna to fakt 🙂
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)@Nezumi Znam oczywiście Indie, mają co prawda trochę ograniczeń, że np. firma może mieć tylko jedną taką licencję bądź użytkownik z tą licencją nie może jej używać do projektu, którego wartość przekracza 100 tys. dolarów. No ale to takie ich tam ograniczenia, które zwykłego człowieka czasami po prostu nie obejmują. To czy zdecydowałabym się na zakup subskrypcji zależałoby od wielu czynników, na tą chwilę tego nie zrobię. Zgodzę się co do zmian w Blenderze, które czasami zwalają z nóg i próbując użyć znanego palcom skrótu klawiszowego okazuje się, że no cóż, jakby go już niema 😄
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)Hej! Moje przygody z Xgenem i czymkolwiek futrzastym stanęły na majce 2018 🙂 Dobrze, że jest jeszcze Blender 😄 Chciałam, żeby ten wąs był bardziej hmm z ręki 🙂 Gdyby był bardziej skomplikowany, powywijany to myślę, że to zaleta 😄 Dodałam go na końcu, bo sobie przypomniałam, że lis jak i mój kociamber ma wąsy 😄
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)Hej! dziękuję bardzo 🙂 Model miał być z założenia lekki, tak jak w wypadku futra wąsy zrobiłam jako płaszczyzna z naniesioną teksturą i alphą, podobne zabiegi stosuje się w grach, żeby odciążyć model, który ma być renderowany w trakcie grania na sprzęcie gracza. 🙂
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)Hej 🙂 po pierwsze chętnie dowiem się jaka decyzja wpłynęła na to, że jako użytkownik Blendera przesiadłeś się na Mayę? Jeżeli mowa o moim workflow to to co wyżej pisałam czyli kwestia tego że akurat to narzędzie lepiej mi leży niż blenderowe, ale jasna sprawa w Blenderze jak najbardziej retopo można pocisnąć. Sugestia, że użytkownik jednego albo drugiego programu czuje się skołowany jest bardzo cenna 🙂 W drugą stronę np. Już particlesystem w Blenderze w porównaniu do Xgena w Mayi (ale 2018) do robienia futra czy włosów to w moim odczuciu przepaść (ogrom błędów). Xgen dopiero raczkuje w 2018 z pewnymi funkcjami więc tu akurat nigdy bym się nie podjęła działania z tym narzędziem Mayi, Blender wygrywa 😄. Ogólnie powolutku mimo wszystko będzie to u mnie szło w stronę Blendera bo nie mogę zakupić Mayi (na tą chwilę) w jej najnowszej wersji. Autodesk robi trochę pod górkę z licencjami no i są niesamowicie drogie... Dziękuję za miłe słowo 🙂 Pozdrawiam i czekam na odpowiedź w związku z moim pytaniem na początku 🙂
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)Lubię w sumie retopologię robić w majce, czasem robię też i w blenderze 🙂 Tak naprawdę jest to kwestia tego, że narzędzia w tym programie leżą mi lepiej. Co się tyczy animacji - blender posiada już świetne rigi a moja majka jest z 2018 roku także tutaj niema co się oszukiwać i trzeba celować w nowości 🙂
-
Modelowanie 3D Lis - mój proces :)
Hej, Podsyłam coś od siebie. Pierwszy filmik z trzech, przedstawiający mój proces modelowania lisa. Od szkicu do wstępnej animacji. W tym filmiku rzeźbię lisa w Zbrush'u oraz przeprowadzam retopologię i UV unwrapping w programie Maya. Zapraszam do oglądania 🙂 🦊🦊🦊
-
Moje prace 3D : pakamera3d.pl
Katarzyna Grabowska odpowiedział Katarzyna Grabowska → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Hej, Podsyłam coś nowego od siebie 🙂 Pierwszy filmik z trzech, przedstawiający mój proces modelowania lisa. Od szkicu do wstępnej animacji. W tym filmiku rzeźbię lisa w Zbrush'u oraz przeprowadzam retopologię i UV unwrapping w programie Maya.
Katarzyna Grabowska
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta