Jump to content

chester7vp

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

chester7vp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Witam. Nadal uczę się blendera i natknąłem się na kolejny problem. Mianowicie w necie jest dużo darmowych modeli aut w obj. Ściągam taki plik, odpalam w blenderze i jest super. Eksportuje sobie do stl. Otwieram go jakimkolwiek vieverem , w tym przykładzie 3d builder. Otrzymuje informację, że plik zawiera błędy. Naprawiam go. Większość modeli jest wraz z wymodelowanym wnętrzem więc podejrzewam że w tym tkwi problem. Po naprawie plik już zaczyna się psuć. Końcowy efekt widać w curze, gdzie wszystko się rozjeżdża i próbuje drukować wnętrze. Czy jest jakiś sposób przerabiania plików obj na stl który zachowuje tylko kształt a resztę wypełnia, lub pomija wnętrze?
  2. Witam. Mam problem z którym męczę się już 3 tydzień. Zaznaczę, że dopiero uczę się blendera. Do tej pory działałem w DSM. Otóż chcę wygiąć obiekt aby osadzić go na kuflu. Przykładowo mam takiego wilka. Teraz mogę w Bend w osi Y zrobić coś takiego. I super o to chodzi. Problem pojawia się kiedy w innym programie tnę sobie takiego wilka powiedzmy na pół. Kiedy wrzucam go do blendera pojawia mi się w zupełnie innej pozycji (np do góry nogami) w randomowym miejscu. Obracam go sobie jak potrzebuje. Klikam set origin-geometry to origin i próbuje deformować. Teraz w osi Y deformuje się dobrze choć w drugą stronę. Natomiast kiedy chcę aby zginał się w osi z (czyli tak abym mógł go umieścić na kubku) wychodzą takie kwiatki. Przejrzałem już tonę anglojęzycznych filmów i forów. Ustawiam nowe punkty i nic. Domyślam się, że jest jakiś problem z geometrią obiektu ale nie mam pomysłu co dalej. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy