Skocz do zawartości

TYsiEK

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bytom, Szombierki

TYsiEK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Używałem wszystkich formatów które są możliwe przy eksportowaniu w O2Light. Owca masz rację każda siatka składa sie z trójkatów ale linia przecinająca prostokąt jest przerywana a u mnie jest ciągła. Dlatego mam jeszcze gorszą sytuację. Nie chcę odrazu wygładzać bo chcę dalej kontynuować tworzenie tego samochodu. Narazie mam tylko przód. A ciężej będzie go robić z tymi trójkatami.
  2. Hmmm no dobra mogę zacząć od nowa w 3ds studio. Ale jeżeli znajdzie się ktoś kto wiedziałby jak to wszystko przekonwertować/zoptymizować w samym 3ds to taka informacja była by bardzo mile widziana. Być może wielu artystom ułatwiło by to życie :)
  3. Witam. Kiedyś zrobiłem część mojego samochodu koncepcyjnego w O2Light. O2Light to program do robienia modeli 3d dla gry Operation-Flashpoint. Z O2 wyeksportowałem mój model do 3ds max'a i niestety model ma powierzchnię która tworzy prostokąty zrobione (każdy) z dwóch trójkątów. Czyli każdy prostokąt jest stworzony z dwóch trójkątów przylegających do siebie, dzielących na pół ten prostokąt :) (dobra wiem że to głupio brzmi ale nie potrafię tego innaczej wytłumaczyć). Ja właśnie nie chcę tych trójkątów tylko czyste powierzchnie tworzone z czterech vertexów, a nie z 2x po 3 vertexy. Tutaj macie przykład jak chcę żeby model wyglądał w 3ds max'ie : Zdjęcie siatki z O2Light Zdjęcie powierzchni (solid) z O2Light: A tutaj macie przykład jak to wygląda w renderingu w 3ds max 6. I w renderingu i podczas edytowania modelu. A ja chcę żeby to wyglądało tak na obrazku wyżej. (Zaznaczyłem na czerwono te właśnie cholerne trójkaty) Próbowałem wszystkiego.W O2Light nie ma żadnych opcji eksportowania. Poprostu wybiera się nazwę pliku i się eksportuje. Bardzo proszę o pomoc !
  4. Witam. Jestem począkujący jeżeli chodzi o prace w 3d. Zrobiłem już 2 modele (V-22 Osprey i MH-60L BlackHawk) które możecie zobaczyć na mojej stronie. Niestety przy próbie moich sił wszystkie prace kończą się na teksturowaniu. Nigdy nie wychodziło mi teksturowanie modeli 3d i nie mam o tym żadnego pojęcia. Modeluję w prostym programie Objectiv2Light przystosowanym do gry Operation-Flashpoint. Posiadam 3d studio max 6 który jak dotąd używam do renderowania i do nakładania materiałów (nie umiem w nim jeszcze modelować). Link do tego forum podał mi znajomy i powiedział że tu są super profesjonaliści. A więc proszę Was bardzo o podanie mi linków do tutoriali jak zacząć modelowanie (przy pomocy blueprint'ów) i jak nałożyć tekstury na jakiś model tzn. jakiś trudny np. głowę człowieka lub kadłub samolotu. Na dole macie link do zdjęcia z renderingu mojej Mazdy 6 którą aktualnie robie. MAZDA 6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności