Skocz do zawartości

r4ven

Members
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

r4ven's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia i podpytać, który kierunek rozwoju widzielibyście dla mnie najbardziej odpowiedni. Wiem, że u każdego to kwestia indywidualna, trudna do rozstrzygnięcia, ale może coś podpowiecie. Od dłuższego czasu interesuje mnie concept art, ale z racji zainteresowań bardziej tematyką "vehicles and weapons" (a ofert pracy w tym przypadku, w koncepcie 2D, jest mniej) skupiłem nieco uwagę na modelowaniu 3D. Kiedyś podejmowałem próbę i jakoś to szło. Ogólnie całkiem szybko się uczę, ale z pewnością byłby to długotrwały proces, zanim bym się wykształcił do Waszego poziomu. Uogólniając, co lubię? Chyba najbardziej realizm i projektowanie pojazdów, co zobaczycie po moim profilu na artstation. Tworzę też portrety, ale na artstation postanowiłem wrzucać tylko pojazdy. Nie mam wysoce rozwiniętej kreatywności w tworzeniu czegoś nowego, dlatego osobiście wydaje mi się, że powinienem się skupić na prywatnych zleceniach na sztukę tradycyjną (rysunki, obrazy na płótnie). Czy Waszym zdaniem jest sens zagłębiać się w modelowanie 3D? Chodzi też o czas. Na co dzień jestem wystarczająco obciążony swoją aktualną pracą i czy nie lepiej po prostu wolny czas poświęcić już tylko na to, co robiłem do tej pory? Bo pewnie możliwości zatrudnienia jako grafik 3D, czy nawet koncepciarz, pojawiłyby się dopiero za parę lat 🙂 W skrócie - co Waszym zdaniem mógłby robić zawodowo/zarobkowo ktoś z takimi pracami jak ja? Może momentami zawile napisałem, ale mam nadzieję, że zrozumiecie przekaz. Z góry dzięki 🙂 Mój artstation - https://www.artstation.com/pawepinkowski Moje przykładowe prace dla uwagi (dla przykładu też jeden portret):
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności