Witam,
Proszę o pomoc, próbuję w 3DS Maxie zrobić perforację o wym. 100x40 cm o gr. 1.2mm, plik mam przygotowany w ilustratorze zapisany do najniższej wersji 8.
Importuję plik ai do maxa jako jeden obiekt (editable spline), nadaje modyfikator extrude i program mi się zawiesza 😞 Nawet jak w programie 3ds max ręcznie rysuje koła, bez importowania pliku efekt jest ten sam, program się zatrzymuje, trzeba go zamykać przez menadżera zadań i ponownie uruchamiać.
Czy moglibyście mi doradzić jak poprawnie to zrobić, do wiadomości dołączam plik .ai
Ten sam plik .ai zapisuje do formatu .svg importuje do blendera, grupuje na jeden obiekt, nadaje grubość w extrude 1.2mm i mam od razu obiekt 3d. Dołączam zrzut ekranu, ale tego samego efektu nie potrafię uzyskać w 3DS Max.
Nie wiem czy to ważne ale parametry mojego komputera to: I5-13600kf, RTX 4070 TI, 32 gb dd4 3200mhz, dysk m.2.
Proszę o radę i wskazówki jak rozwiązać ten kłopot w 3ds Maxie, co należy zrobić w programie, jakiej metody użyć by wykonać taki model.
szablon z ilustratora do 3ds maxa.ai