Skocz do zawartości

luuz.studio

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

luuz.studio's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

18

Reputacja

  1. luuz.studio

    Jimi Hendrix 2006

    Również pamiętam jak to wjechało do internetu. Miałem bankowo ustawione jako tapetę. 😉
  2. Zainstalowałem dziś Unreala 5.5.0 wersję testową. Zbagowana opór ale udało się grzybki wypuścić. Wydaje mi się, że lepiej się rozchodzi w nim światło, dorzucili do niego "megalights" i cienie jakoś fajniej się zachowują, albo gadam głupoty zwyczajnie. Jak z vrayem i coroną...Zawsze myślę, że corona ładniej świeci dopóki się nie okaże, że render był z vraya jednak 😉
  3. dorzucam jeszcze trochę krzaków
  4. Foliage to jest katastrofa jeszcze, glitchują się w opór, płytkiej głębi ostrości też Unreal nie lubi i trzeba kombinować, włosy na metahumansach działają tylko z rectangle light w każdym innym przypadku flickering opór, nanity na landscape z displacement robią co chcą w sumie, drgają, skaczą, tańczą przy większym zoomie...itd.itd. XD 3D Studio MAX 3.1 + scanline o ile pamietam to był start a potem jakos pozniej chwile wjechal mental ray, straaaaszne czasy XD
  5. Hejo, wrzucam kolejne Unrealowskie wypocinki. Standardowo Lumen, w robociku zretargetowana animacja z mixamo.
  6. Yes, Unreal na Lumenie z włączonym raytracingiem. Dzięki za miłe słowa. Faktem jest, że Unreal jest w opór zbagowany (ale co nie jest w sumie) plus niektóre rzeczy żeby w nim działały trzeba włączać lub wyłączać przez command console i jak już się nazbiera listę swoich komend "niezbędnych" z końca internetów i zrobi z tego pdfa z 4 kartkami, które zawsze po ponownym włączeniu projektu trzeba przeklepać i przejdzie przez piekiełko początkowe to zaczyna się robić przyjemnie bardzo. XD Z narzędziami według mnie temat jest ciekawy, bo w sumie Unreal powstał do robienia gierek a od niedawna rozwijają go pod produkcje filmowe i tu się spotykają dwa światy trochę, bo mogliby zrobić oddzielny "panel" pod produkcję filmową i wywalić w jednym danym setupie wszystko niepotrzebne z gierek i skupić się na filmach a finalnie dostaje się niestety cały pakiet Unreala ale z kolei można wykorzystywać rzeczy z gamedev pod cinematicki jak choćby blueprinty i to jest spoko. Kocham redshifta, corone, cyclesa, wychowywałem się na vrayu i o matko mental ray ale w tej chwili najbardziej pozytywnie głowę mi psuje unreal z lumenem jednak przez te czasy renderowania i możliwość skupiania się na looku, chociaż wiadomo warto się przed projektem zastanowić czy to na pewno można zrobić w unrealku. XD
  7. Hej wszystkim, forum śledzę od bardzo dawna ale pierwszy raz zakładam jakiś wątek w którym chciałbym się podzielić wypotkami z Unreala, na którego poświęcam ostatnio sporo czasu. Na pierwszy ogień leci metahuman trochę mafiozo trochę stary dziad, planuję to jeszcze rozwinąć, dopracować, poprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności