Yes, Unreal na Lumenie z włączonym raytracingiem.
Dzięki za miłe słowa. Faktem jest, że Unreal jest w opór zbagowany (ale co nie jest w sumie) plus niektóre rzeczy żeby w nim działały trzeba włączać lub wyłączać przez command console i jak już się nazbiera listę swoich komend "niezbędnych" z końca internetów i zrobi z tego pdfa z 4 kartkami, które zawsze po ponownym włączeniu projektu trzeba przeklepać i przejdzie przez piekiełko początkowe to zaczyna się robić przyjemnie bardzo. XD Z narzędziami według mnie temat jest ciekawy, bo w sumie Unreal powstał do robienia gierek a od niedawna rozwijają go pod produkcje filmowe i tu się spotykają dwa światy trochę, bo mogliby zrobić oddzielny "panel" pod produkcję filmową i wywalić w jednym danym setupie wszystko niepotrzebne z gierek i skupić się na filmach a finalnie dostaje się niestety cały pakiet Unreala ale z kolei można wykorzystywać rzeczy z gamedev pod cinematicki jak choćby blueprinty i to jest spoko. Kocham redshifta, corone, cyclesa, wychowywałem się na vrayu i o matko mental ray ale w tej chwili najbardziej pozytywnie głowę mi psuje unreal z lumenem jednak przez te czasy renderowania i możliwość skupiania się na looku, chociaż wiadomo warto się przed projektem zastanowić czy to na pewno można zrobić w unrealku. XD