Skocz do zawartości

kuba333

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kuba333 odpowiedział matchor → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Najlepiej to w photoshopie albo czymś podobnym stwórz teksturę o rozmiarze proporcjonalnym do rozmiaru plane'a na którym to nakładasz ją - skopiuj kilka razy teksturę, obok siebie - ew. jakieś przenikanie (opacity) żeby nie było widać kopiowania P.S. Możesz tiling'ować w dwóch wymiarach: X i Y
  2. kuba333 dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam Otóż ukończyłem modelowanie mp3 playera Sandisk sansa e130 i teraz zabieram się do finalnego renderingu. Niestety zatrzymałem się przy tworzeniu materiału dla obudowy. Jest plastikowa, ale "metalik". Same odbicia już uzyskałem tylko nie wiem jak zrobić z tego "metalik". Pomożecie?
  3. kuba333 odpowiedział BizU → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ale czy uruchamianie 3Dsmax'a na Vista jest opłacalne? Sama Vista zżera te 700-800Mb ram'u a tu jeszcze musi być dla Max'a.
  4. kuba333 odpowiedział DaeTaurus → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Jest jeszcze Frog3D, ale nie wiem czy wyświetla tekstury
  5. kuba333 odpowiedział Batuss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    miałem na myśli niewyraźne (tam gdzie wyświetlacz) i te takie białe "plamy" na obudowie
  6. kuba333 odpowiedział Batuss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Skoro ten sam materiał, to reszta to chyba sprawa oswietlenia i modelu. Nie wygląda na "tandetny plastik". Jak na pierwszą pracę nawet nieźle, chociaż model prosty, tekstury mi sie nie podbają.
  7. kuba333 odpowiedział wd44 → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Materiał "Ink paint" P.S. a juz myslałem ze bede pierwszy ;(
  8. kuba333 odpowiedział odpowiedź w temacie → Hardware
    No to chyba już po nim, ew. może pomóc serwis... Niestety te wszystkie "zabawki" nie są zbyt trwałe na upadki....
  9. kuba333 odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    No rzeczywiście, miałem zaznaczone override max enviroment i było ustawione na czarny, dzięki.
  10. kuba333 odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Ustawienia:
  11. kuba333 dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Mam pewien problem, prawdopodobnie z odbiciami. Materiał na zegarku jest wzięty z 3dkingodm materials (aluminium_polished). Jedyne oświetlenie to GI (standardowe ustawienia - low quality). Jest ustawiona mapa HDRI (jedna ze standardowych map max'a). Dlaczego jednak zegarek jest czarny?
  12. kuba333 dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Potrzebuję tekstur mebli (szczególnie kuchennych). Znalazłem tylko fronty, albo tekstury w b. małej rodzielczości. Pomoże ktoś?
  13. kuba333 odpowiedział odpowiedź w temacie → Inne
    eeeeee.....to chyba nie to forum. Oprogramowanie to nie to samo co programowanie
  14. kuba333 odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jakiś dziwny mi ten materiał wyszedł :|
  15. kuba333 odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Robię materiał chromu ( no, może niekoniecznie, chcę żeby wyglądało się trochę odbijało) i powstają mi dziwne odbicia. Oto ustawienia (vray):

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności