Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kuba333

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Najlepiej to w photoshopie albo czymś podobnym stwórz teksturę o rozmiarze proporcjonalnym do rozmiaru plane'a na którym to nakładasz ją - skopiuj kilka razy teksturę, obok siebie - ew. jakieś przenikanie (opacity) żeby nie było widać kopiowania P.S. Możesz tiling'ować w dwóch wymiarach: X i Y
  2. kuba333 dodał temat → w V-Ray
    Witam Otóż ukończyłem modelowanie mp3 playera Sandisk sansa e130 i teraz zabieram się do finalnego renderingu. Niestety zatrzymałem się przy tworzeniu materiału dla obudowy. Jest plastikowa, ale "metalik". Same odbicia już uzyskałem tylko nie wiem jak zrobić z tego "metalik". Pomożecie?
  3. kuba333 odpowiedział BizU → na temat → 3ds max
    Ale czy uruchamianie 3Dsmax'a na Vista jest opłacalne? Sama Vista zżera te 700-800Mb ram'u a tu jeszcze musi być dla Max'a.
  4. Jest jeszcze Frog3D, ale nie wiem czy wyświetla tekstury
  5. kuba333 odpowiedział Batuss → na temat → 3ds max
    miałem na myśli niewyraźne (tam gdzie wyświetlacz) i te takie białe "plamy" na obudowie
  6. kuba333 odpowiedział Batuss → na temat → 3ds max
    Skoro ten sam materiał, to reszta to chyba sprawa oswietlenia i modelu. Nie wygląda na "tandetny plastik". Jak na pierwszą pracę nawet nieźle, chociaż model prosty, tekstury mi sie nie podbają.
  7. Materiał "Ink paint" P.S. a juz myslałem ze bede pierwszy ;(
  8. kuba333 odpowiedział odpowiedź w temacie → Hardware
    No to chyba już po nim, ew. może pomóc serwis... Niestety te wszystkie "zabawki" nie są zbyt trwałe na upadki....
  9. kuba333 odpowiedział kuba333 → na temat → V-Ray
    No rzeczywiście, miałem zaznaczone override max enviroment i było ustawione na czarny, dzięki.
  10. kuba333 odpowiedział kuba333 → na temat → V-Ray
    Ustawienia:
  11. kuba333 dodał temat → w V-Ray
    Mam pewien problem, prawdopodobnie z odbiciami. Materiał na zegarku jest wzięty z 3dkingodm materials (aluminium_polished). Jedyne oświetlenie to GI (standardowe ustawienia - low quality). Jest ustawiona mapa HDRI (jedna ze standardowych map max'a). Dlaczego jednak zegarek jest czarny?
  12. Potrzebuję tekstur mebli (szczególnie kuchennych). Znalazłem tylko fronty, albo tekstury w b. małej rodzielczości. Pomoże ktoś?
  13. kuba333 odpowiedział odpowiedź w temacie → Inne
    eeeeee.....to chyba nie to forum. Oprogramowanie to nie to samo co programowanie
  14. Jakiś dziwny mi ten materiał wyszedł :|
  15. Robię materiał chromu ( no, może niekoniecznie, chcę żeby wyglądało się trochę odbijało) i powstają mi dziwne odbicia. Oto ustawienia (vray):

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.